כשיכשלו השיחות לא יבואו הפתעות

כשיכשלו השיחות לא יבואו הפתעות

ניתן לקבל בהבנה את דאגותיה של אמריקה, אפילו שאין ממש איום על קיומה מאיזה שכנה שפועלת במרץ רב כדי להפוך עצמה לסכנה גדולה.

ציטוט:

האמריקנים דורשים מישראל: בלי הפתעות ופעולות חשאיות.

ציטוט:

ראש אמ”ן לשעבר מזהיר: זה המרחק של איראן מפצצה.

אלוף (מיל’) עמוס ידלין, ראש אמ”ן לשעבר, טוען כי האיראנים רחוקים בחודש-חודשיים מייצור פצצה גרעינית: “אם יחצו את הקו האדום – נצטרך לתקוף, וישראל יכולה לתקוף גם בלי גיבוי אמריקני”

ציטוט:

גנץ: לא מחויבים לתאם עם ארה”ב תקיפה על איראן.
גנץ מבהיר כי לישראל הזכות להגן על עצמה מפני הגרעין האיראני, ולכן היא אינה זקוקה לתיאום עם ארה”ב על מנת להחליט לפעול צבאית נגד המדינה: “צריכים להכין את עצמנו לכל אפשרות”

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה האמריקים מבקשים שניתן לאיראנים עוד הזדמנות להראות שהם ערמומיים, נכלוליים, זדוניים לא אמינים ומסוכנים. הישראלים המנומסים כנראה יסכימו לתת לידידים הזדמנות נוספת כדי שיווכחו בעצמם שדיונים לא מנטלים סיכונים. סך הכל, השמדה שגרתית של מישלוחים מסוכנים ומתקנים חשודים לא ממש עצרה את האיראנים, אז למה שיחששו מכמה מילים וצרור ניירות מהודרים?

חלילה, לא יהיו הסכמים טובים או שיתגברו הסיכונים הלאומיים, בוודאי שנודיע לידידינו האמריקאים כמה דקות לפני אירועים היסטוריים מרשימים כדי שהם חלילה לא יחושו מופתעים להבין שאנו באמת מתכוונים למה שאנחנו אומרים ברבים כבר שנים.

אין שום בעייה להודיע לארצות הברית שאנו מממשים את זכותנו החוקית להגנה עצמית במידה ולא תהייה הצלחה דיפלומטית. אין שום סיבה שלא נשמור על גישה תרבותית, ידידותית ונימוסית.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בחדרי חרדים. קישור למאמר בסרוגים. קישור למאמר בשם- לאיראן אין הרבה זמן. קישור למאמר בשם- סיבה לדאגה. קישור למאמר בשם- הנאשם הפלילי גרם לסיכון לאומי. קישור למאמר בשם- מי אשם? קישור בשם- מי מפקפק שהשעון מתקתק? קישור למאמר בשם- להנחות שגויות יש תוצאות מצערות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן