לא עוצרים נאשמים עד תום ההליכים?

לא עוצרים נאשמים עד תום ההליכים?


זה די מצער לחשוב מה יקרה כאן בקרוב, כאילו שהעם הנבחר לא ידע כבר די סבל, יגון ומכאוב.

ועדת חקירה לכאורה תגלה לציבור המזועזע שכבוד הכזבן הסדרתי אישר מכירת נשק מתקדם שעשוי לגרום לנו לסיכון לאומי, וזה כביכול נעשה בעבור רווח אישי בלי שבמשרד הביטחון ידעו ממעללי הנאשם הפלילי.

בנוסף, עכשיו מתגלה שהנאשם בפלילים גם עזר לאחרים להיות מרגלים נכלוליים וזדוניים, וכולם מאוד כועסים. ממש מדהים כמה נזק יכול עבריין אחד לגרום למדינת היהודים.

ציטוט:

לא רק תדמית: חשש מנזק מדיני בגלל פרשת פגסוס, אלו האפשרויות שנשקלות.

בירושלים חוששים שסערת תוכנת הריגול של NSO תגרום נזק ביחסים עם בעלות ברית, בהן צרפת שלפי דיווח נשיאה מקרון סומן ע”י מרוקו כיעד למעקב.

כעת נבחנת הקמת צוות בדיקה: האם התחקיר אמין? האם הפיקוח על הייצוא הביטחוני יוחמר? והאם מישהו בכלל עבר על החוק? “המטרה – להפיק לקחים”.

ציטוט:

ריבלין הביע דאגה ממכירת הצוללת למצרים, מרקל הוכיחה שיש אישור ישראלי.

על הפגישה החגיגית בין המנהיגים לפני שנתיים לרגל 50 שנות יחסים העיבה מבוכה: מרקל הופתעה מדברי ריבלין נגד עסקת הצוללות עם מצרים, וגילתה שיש בידיה אישור ישראלי. במשטרה נערכים להשלים את עסקת עד המדינה עם מיקי גנור: “בידיו מידע על עוד פרשיות ביטחוניות”.

ציטוט:

עוזי ארד: “יש חשד שידו של נתניהו בדבר שמהווה בגידה, הדבר צריך להתברר”

מקורבו לשעבר של ראש הממשלה אמר בראיון לניסים משעל כי “הסבירות היא שנתניהו ידע על כל האירועים בפרשת הצוללות, ואגב היום הוא מתנהג כאדם שבורח מחקירה”

ציטוט:

יעלון: “פרשת הצוללות עלולה להגיע עד כדי בגידה של נתניהו”

ציטוט:

גנץ: נתניהו הסתיר ממערכת הביטחון את המו”מ על מכירת ה-F-35 לאמירויות

שר הביטחון הבהיר כי רה”מ לא שיתף את מערכת הביטחון בעסקת החמקנים המתקדמים מארה”ב לאיחוד האמירויות. “לאחר חתימת ההסכם התגלה כי במקביל מתקיים מו”מ למכירת נשק מתקדם”, מסר גנץ.

ציטוט:

לא רק רהיטי רים: נתניהו היה איש שיווק של תוכנת פגסוס.

ציטוט:

המכירות אחרי ביקורי נתניהו והפגישות הסודיות: סערת NSO והחשש בישראל.

ב”גרדיאן” נכתב כי האישורים להודו והונגריה ניתנו אחרי ביקורים מתוקשרים של נתניהו. בפגישות ב-2017 נדהמו הסעודים מיכולות תוכנת הריגול. “לא ברור אם לישראל גישה למודיעין שנאסף”, נכתב. מומחיות לטכנולוגיה ל-ynet: “הפרשה פוגעת בתדמית ישראל, וגם בתעשיית הסייבר והאיסוף הישראלית”

עד כאן ציטוטים שלכאורה מראים שהנאשם בפלילים כביכול סיכן את ביטחון מדינת היהודים בעבור רווחים אישיים.

אולי כדאי לעצור את החשוד עד לתום ההליכים שמא הוא יגרום, חלילה, לנזקים נוספים?

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- כי מציון תצא תוכנה ודבר אשם מירושלים. קישור למאמר בשם- למה יש חשודים ואין חוקרים? קישור למאמר בשם- תקליט- מתנה עם שריטה חורקת

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

10 thoughts on “לא עוצרים נאשמים עד תום ההליכים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן