מרגל הוא גם נוכל?

מרגל הוא גם נוכל?

לאחר הדחת הנאשם העבריין, זה הכזבן הסדרתי שגם חשוד בבגידה בביטחון העם, יתחיל פרק חדש בסדרת הפשע המרתקת, והציבור הנדהם כנראה יגלה רוב עיניין.

כידוע ליודעות וליודעים, בזמן שילטונו של הנוכל עם התיקים הפליליים, המון תיקים משונים, פסולים ומזיקים נסגרו ללא הסברים מספקים. למעשה, אפילו היועץ המשפטי גרם לעיכובים ממושכים עד שלבסוף הוגשו כמה אישומים מצומקים, אחרי שנים של מיזמוזים זהירים.

במשך שנים הרבה גנבים, שודדים, מועלות ומועלים כנראה חשו מוגנות ומוגנים בזכות הקירבה לנאשם בפלילים, ולפיכך גם עשו מה בערך כל מה שהם והן רק רוצות ורוצים.

למרבה השמחה, היום השותפות והשותפים שתמכו בחשוד בבגידה בביטחון התושבות והתושבים בלי שבמשרד הביטחון יודעים כבר לא זוכים ליחס סלחני להדהים מצד גופים ממלכתיים.

למעשה, אט אט הם נחשפות ונחשפים ואולי גם מתחילים ומתחילות להפנים שבסוף משלמים על מעללים פסולים.

ציטוט:

דרוקר על פרשת יוסי כהן: “אנחנו רק מגרדים את הקליפה של הסיפור הזה”

הפרשן של “חדשות 13” שוחח עם בן כספית ואריה אלדד והתייחס לדיווח על תלונה לפגיעה בביטחון מידע כנגד ראש המוסד לשעבר: “לא בן אדם אחד יודע על הדיילת, וגם לא עשרה”

תלונה נוספת התקבלה במשרד המשפטים כנגד ראש המוסד לשעבר יוסי כהן. לפי התלונה, שהועברה ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, בשנתיים האחרונות לכהונתו ניהל כהן קשר קרוב עם דיילת, במסגרתו מסר לה מידע שאסור בפרסום.

פרשן חדשות 13, רביב דרוקר, שוחח היום (שלישי) עם בן כספית ואריה אלדד ב-103FM והתייחס לפרטים. “על פי התלונה במסגרת הקשר הזה הוא הופך להיות פגיע בהרבה מאוד פרטים של ביטחון מידע, והפרות של כללים לכאורה של ביטחון מידע שנעשים במהלך הקשר הזה. לכן, היועמ”ש צריך להכריע האם זו תלונה ששווה בדיקה פלילית”, הסביר.

ציטוט:

התנועה לטוהר המידות פנתה (19.5.2021) ליועמ”ש בהמשך לתחקיר שפורסם ב”הארץ” בעניינו של המיליארדר ג’יימס פאקר, בו נחשף כי פאקר העביר מתנה בגובה 20,000 דולר במזומן לראש המוסד, מר יוסי כהן, במסגרת חתונת בתו.

עד כאן ציטוט שלכאורה עוסק בשחיתות והפקרות חסרת אחריות.

איזה מזל ששבנו לחזון הדמוקרטיה והציונות. מצד שני, סביר שבקרוב נתחיל לגלות את עומק השחיתות. כנראה שיצוצו עוד המון פרשות פסולות ומזיקות שהוסתרו במגירות חשוכות בעזרת השילטונות, וכנראה שזה לא יהייה פשוט לציבור לקלוט איזה נזק נורא גורמת לאומה עבריינות חסרת אחריות ומלאת נכלוליות.

האורווה בהנהלה לכאורה מאוד סרחה, אבל הכנופייה כבר סולקה בהצלחה מהמעון ששיך למדינה, והדמוקרטיה כנראה תנקה ביסודיות רבה את הזוהמה שנותרה.

קישור למאמר במעריב. קישור למאמר בשם- לא עוצרים נאשמים עד תום ההליכים?קישור למאמר מהתנועה לטוהר המידות.

.ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן