למה אין תביעות דיבה?

למה אין תביעות דיבה?

כדי לדווח לציבור באופן מדוייק, אמין ואחראי כבר המון זמן אני קורא לחשוד המרכזי- כזבן נכלולי. אישית זה קצת לא נעים לי, אבל לא היתה ברירה בגלל הצורך החיוני להגן על מולדתי מפני עבריין סדרתי.

למרבה הצער, בשנים האחרונות המונח כזבן נכלולי שונה, ועכשיו התואר הרשמי הוא- נאשם פלילי, וזה החליף את הכינוי הארכאי, כדי שהחדש יהייה יותר עדכני.

על אף רוב חוצפתי והטענה שהנאשם הוא כזבן סדרתי משום מה עוד לא הגיעה תלונה זועפת, זועמת ונעלבת לתיבת הדואר במעוני בטענה שלכאורה שיקרתי., וזה די מוזר שכן יש לי נטייה די מעצבנת לחזור על עצמי בתקווה שבסוף תובן כוונתי.

לפני כמה חודשים התגלה שקק”ל לכאורה גזלה רעיון למיזם הנצחה לאומי ממוזיאון שואה, קצת שיקרה בתשובותיה, וגם הסיפור המשונה והפסול הזה עלה בציבורי, שכן הוא לא ממש נראה מוסרי או תקני.

למרבה הפלא, אחרי שהועלו כמה וכמה מאמרים נגד התנהלותה של קק”ל וגם אחרי הרבה שנים שבהן הנאשם הפלילי כונה כזבן נכלולי בציבורי, עדיין לא הגיע שום זימון לאף הליך משפטי.

יושבת ראש הועדה לענייני ביקורת המדינה, זו שפרשה בבושה אחרי כשלונה וזה של פטרונה, קיבלה המון תחנונים בבקשה לבדוק ולמנוע אונס קטינים חרדים בקהילה שמתחזה לכשרה. אחרי נידנודים בילתי פוסקים העוזר של שלי הסכים לכתוב לי תשובה ובה הוסבר בנימוס סבלני שאני כנראה נודניק מעצבן וטרחני, שהעניין לכאורה נבדק, ולכן אין שום סיבה לחוש חרדים שכן המתחזים לכשרים כביכול לגמרי טהורים, ואף פעם לא אונסים קטינים בידיעת הממונים שלא מדווחים לשוטרים.

התשובה האדיבה והמשונה נכתבה עוד בטרם ליצמן הואשם בסיוע לפדופילית, ולפני שיצאה כתבה של רביב דרוקר שמראה איך אנשי משרדו מסייעים לפדופילים מסוכנים במתקן כליאה רק בגלל שהם חובשים כיפה.

הדבר מעלה תמיהה רבה, שלא לומר פליאה, שכן על פי תורה דינם של האונסים ילדים הוא לסקילה, לא לסיוע ממשרד השר שאולי חובש כיפה אבל יש נגדו כתב אשמה.

האם יתכן שכל מי שזוכה לקבל קצת תשומת לב שחושפת כשלונות וליקויים, כשלים או עוונות חמורים ברבים מתבייש לבוא בטענות למדווחים בגלל שהעובדות נכונות ואת זה החוטאות והחוטאים יודעים?

אולי הנאשם הפלילי יודע שבקלות אפשר להוכיח שהמון אנשים אמרו עליו שהוא שקרן סדרתי, כולל אובמה וסרקוזי, ורק בגלל זה הוא לא פנה לסיוע משפטי שיתבע ויפחיד אותי? חוץ מזה, כנראה שקצת קשה להגיש תביעת דיבה נגד מי שמספר שאתה נאשם פלילי, במיוחד אם הדיווח עובדתי.

קצת קשה להאמין שהעבריין הסדרתי אוהב לשמוע ביקורת בונה בציבורי, שכן בצורה זו כולן וכולם אט אט מבינות ומבינים שהנאשם הפלילי לכאורה יורשע בבית דין ישראלי. אז למה החשוד הנעלב עד היום לא תבע אותי? הרי זה יסייע לחשיפה במישור הציבורי וגם מאוד יעזור לי לפרסם את עניות דעתי.

יתכן שבעזרת השם ואולי בעידוד המורשעת הלקוייה יתמזל מזלי ואוזמן להגיב לתביעת דיבה. הדבר יעשה לי טובה גדולה שגם תקל על האומה כולה ותסייע להסביר את הבעייה.

יתכן שמי שיתבע חלילה יטבע או יחוש חרטה קלה. אני ממתין בקוצר רוח נרגש לתחילת ההצגה, ולא ממש מבין מדוע יש כזו השהייה, שכן טרם הוגשה בקשה דחופה לערכאה

קישור למאמר בשם- גורסים, נופשים ונהנים. קישור למאמר בשם- יש התקדמות בנושא ביעור השחיתות? קישור למאמר בשם- הכנופיה מפעילה איומים וסחיטה? קישור למאמר בשם- מי מונע ועדת חקירה? למה?. קישור למאמר בשם- מי מסוגל להתמודד עם קק”ל? קישור למאמר בשם- יו”ר הועדה לענייני ביקורת המדינה התעלמה מבעיה? קישור למאמר בקפה דמרקר, שלמרבה הצער נסגר, בשם- מי מרחם על קטינים חרדים?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

2 thoughts on “למה אין תביעות דיבה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן