למה יש חשודים ואין חוקרים?

למה יש חשודים ואין חוקרים?

מהדיווחים הנרגשים בעיתון עולה שכנראה יש סיכוי מסויים ששר המשפטים יעתר לדרישתו של שר הביטחון, ואולי סוף סוף תבחן לעומקה פרשת הצוללות החשודה, זו שלכאורה גרמה סיכון קיומי לשלומה של ציון בעבור הרבה ממון לנאשם בפלילים שפעם ישב בשילטון.

ציטוט:

אחרי העימות: גנץ וסער סיכמו לדון בהקמת ועדת חקירה לפרשת הצוללות.

בהודעת שר הביטחון ושר המשפטים נכתב כי תיבחן בליווי היועמ”ש הצעת גנץ להקים ועדת חקירה בתיק הצוללות וכלי השיט.

ציטוט:

ריבלין הביע דאגה ממכירת הצוללת למצרים, מרקל הוכיחה שיש אישור ישראלי
על הפגישה החגיגית בין המנהיגים לפני שנתיים לרגל 50 שנות יחסים העיבה מבוכה: מרקל הופתעה מדברי ריבלין נגד עסקת הצוללות עם מצרים, וגילתה שיש בידיה אישור ישראלי. במשטרה נערכים להשלים את עסקת עד המדינה עם מיקי גנור: “בידיו מידע על עוד פרשיות ביטחוניות”

ציטוט:

עוזי ארד: “יש חשד שידו של נתניהו בדבר שמהווה בגידה, הדבר צריך להתברר”

מקורבו לשעבר של ראש הממשלה אמר בראיון לניסים משעל כי “הסבירות היא שנתניהו ידע על כל האירועים בפרשת הצוללות, ואגב היום הוא מתנהג כאדם שבורח מחקירה”

ציטוט:

יעלון: “פרשת הצוללות עלולה להגיע עד כדי בגידה של נתניהו”

מספר 3 בכחול-לבן אמר בכאן ב’ כי “ייתכן שמישהו הפחיד את היועמ”ש, ואמר לו שגרמניה תסרב למכור לנו צוללות אם תתגלה שחיתות בתיק 3,000”

עד כאן ציטוטים שכביכול מראים שלכאורה יש סיבה טובה לפתוח בחקירה ללא דיחויים, תירוצים או עיכובים, שכן מדובר בביטחון כל התושבות והתושבים.

קישור למאמר ב N12. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר במעריב. קישור למאמר לעוד מאמר במעריב. קישור למאמר בשם נאשם בפלילים לכאורה בגד במדינת היהודים

.ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

21 thoughts on “למה יש חשודים ואין חוקרים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן