למה מתעלמים מליקויים מזיקים?

למה מתעלמים מליקויים מזיקים?

הרבה מומחים, חברים וידידים מתריעים בפני הנאשם בשלל תיקים פלילים שמעשיו פסולים, מזיקים ומסוכנים.

זה באמת נחמד, נימוסי ואחראי לנסות לשקם פושעים סידרתיים ולהסביר להם בסבלנות את הנזקים שהם גורמים. מצד שני, כנראה שיש בעייה כאשר העבריינים לא מקשיבים ובעיקר מצייתים למורשעת חסרת שליטה עם הרגלי שתייה וליקויים, וגם מנסים לרמוס מוסדות דמוקרטיים ולדרוס חוקים במאמץ לברוח מישיבה מאחורי סורגים.

ציטוט:

הכלכלנים שהזהירו מהמהפכה המשפטית: “הכספים הקואליציוניים לחרדים ידרדרו את כלכלת ישראל”
פרסום ראשון: כ-250 כלכלנים, בהם בכירים בבנק ישראל ובמשרד האוצר לשעבר שרובם התריעו בשני מכתבים קודמים מהשפעות המהפכה המשפטית, מצטרפים לאזהרות הכלכלנית הראשית וראש אגף תקציבים: “ההגדלה חסרת התקדים לחינוך החרדי הלא רשמי ללא התניית לימודי ליבה וחלוקת כספים לאברכים ללא מבחני תעסוקה יפגעו בציבור החרדי עצמו. על ממשלת ישראל להתעשת.

עד כאן ציטוט שלא ממש מעורר עליצות.

בסוף המאמר מופיעה אמירה שממליצה לכנופייה העביינית לתעשת, וכך צריך שיהייה באמת, אבל במציאות זה כנראה רק יקרה כשתקום ממשלה אחרת.

למרבה הצער, הכנופייה העבריינית והגזלנית שבשליטה לא ממש מתעניינת במצב האומה, כלכלתה או ביטחונה, שכן עיקר מאמציה מכוונים למלט פושע סדרתי מהרשעה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- צילצולי אזהרה הפכו למקהלה קישור למאמר בשם- השמירה בוטלה? קישור למאמר בשם- מי ידע שהעבריין הוא פושע? קישור למאמר בשם- סחיטה כשרה או אהדה לפשע? קישור למאמר בשם- יש שפוטים בירושלים? קישור למאמר בשם- הצבעה במליאה תפתור את הבעייה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

One thought on “למה מתעלמים מליקויים מזיקים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן