לפעמים פוליטיקאים כל הזמן משקרים

לפעמים פוליטיקאים כל הזמן משקרים

שר החוץ של הצאר הרוסי מבקש מישראל להמנע מרצח פוליטי של קצינים, וזה נשמע יחסית הגיוני, תרבותי ומוסרי עד שנזכרים שאנשי צבא בעצם לא נבחרו לתפקידם באופן דמוקרטי ולמעשה הם כלל לא פוליטיקאים.

למה הפוליטיקאי הנכלולי מכזב בציבורי? זה נימוסי או דיפלומטי?

ציטוט:

שר החוץ של רוסיה סרגיי לברוב אמר היום (שלישי) בריאיון לרשת CBS האמריקנית כי “אחרי הפגיעה בקציני משמרות המהפכה – רוסיה קוראת לישראל להפסיק לבצע מעשי רצח פוליטיים”.

עד כאן ציטוט.

קצת מצחיק לשמוע משותפו של רוצח עם בקשה לא לבצע חיסולים של יריבים, שהרי ברוסיה עיתונאים, מתנגדים ומנהיגים חברתיים עולים למרומים בייסורים קשים, נעלמים, נמצאים צפים בנהרות עירוניים או נשלחים למחנות אסירים מרוחקים ואכזריים.

חבל ששר החוץ הרחום של רוסיה לא עלה לבמה והתחנן לעצור את רצח העם בסוריה או לרחם על מיליוני אזרחים באוקראינה. כנראה שהצביעות המדהימה נעשית בגלל העיסוק בפוליטיקה.

בקיצור, מי שבעצמו מסייע לבוס של כל הבוסים, זה הרודן האכזר שללא בושה מחסל יריבים פוליטים בגלוי מאז הרבה שנים, מתלונן שנפגעים חיילים שזוממים לגרום נזקים? מה, הוא לא יודע שלובשי מדים אינם פוליטיקאים? ממש מדהים.

אולי כבוד השר בחליפה היפה סתם לא יודע היסטוריה או שהכזבים המביכים שלו מושמעים בכוונה שאינה תמימה בהוראה מלמעלה.

הערה אחרונה: את התמונה זייפה בינה, שהיא בעצם מכונה. במציאות, רודנים לא באמת אוהבים לקחת על עצמם סכנה שכן עיקר עיניינם הוא להטיל אימה ולעשות פוזה מפחידה.

קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בשם- רק בתימן יעלה עשן? קישור למאמר בשם- התגרות עלולה להביא לעימות. קישור למאמר בשם- אין ברירה אלא לנטרל סכנה

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה עד שנת 2014 באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס ליד ניו יורק. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן