לפעמים מופיעות שטויות בכותרות

לפעמים מופיעות שטויות בכותרות

מעניין לראות שככל שהשטויות המופרחות יותר הזויות, מופרכות ומשעשעות כך גם יש יותר סבירות שהן יופיעו בכותרות.

ציטוט:

אמסלם, שדיבר אתמול בתוכנית “פגוש את העיתונות”, האשים תחילה את נשיא בית המשפט העליון לשעבר אהרן ברק בכך ש”הוציא המונים לרחובות” בעקבות ראיונותיו בתקשורת אחרי הכרזתו של שר המשפטים יריב לוין על המהפכה המשפטית. “אני נלחם על הדמוקרטיה”, טען. “היום אין במדינת ישראל דמוקרטיה”. ברק הזהיר אז מפגיעה בדמוקרטיה בעקבות התוכנית של לוין – דבר שבסופו של דבר שר המשפטים הודה בו בעצמו.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, לוין הודה בפרהסיה שהוא טעה ובאמת אי אפשר לרמוס את הדמוקרטיה ברגל גסה, אבל אמסלם הזועם כנראה עדיין זומם להאשים את השופטת העליונה במטרה לחלץ עבריין סידרתי מהרשעה.

אולי כדאי שמישהו יסביר לצעקן הנרגן שהוא טעה? שר המשפטים כבר הודה, אז חבל על הטירחה. מצד שני, זכותו של הקשקשן סתם לעשות לעצמו בושה ולהוציא דיבה רעה שאינה נכונה רק בשל היותו חסין מתביעה.

ציטוט:

השר דודי אמסלם: “צריך להעמיד לדין את חיות”. “מי שהוביל את ניסיון ההפיכה הזה צריך לעמוד לדין – נקים על כך ועדת חקירה”

ציטוט:

חה”כ גוטליב האשימה את השמאל “בבגידה במדינה”, מובילי המחאה: “נפנה ליועמ”שית בבקשה לחקירה”.
חברת הכנסת מהליכוד הוסיפה מעל בימת הנאומים בהפגנת התמיכה ברפורמה בנתניה: “השמאל איבד את זה, שכח את הערכים הכי בסיסיים של המדינה – יהודית ודמוקרטית. הם הפקירו את הביטחון” • מובילי המחאה: “דיבור מופרע שנועד להביא לרצח”

עד כאן ציטוט

דרך אגב, סרבנות דתית נחשבת כשרה וסרבנות חילונית זו לכאורה בגידה? למה נציג של פושע המסובך עד צוואר בכתבי אשמה טוען שהשופטת העליונה היא לכאורה סכנה לדמוקרטיה? מדוע אמסלם העצבני לא זועק שאלה שלא עולים על מדים הם בוגדים מסוכנים שמנצלים אחרים ולא תורמים אלא סוחטים?

במציאות, מי שהפר חוקים זה לא השופטות והשופטים אלא העבריינים, החוטאים והמשתמטים. הסתה ארסית וכוחנית נגד מוסדות ממלכתיים היא חלק משבועת האמונים?

משום מה, הלעיל נראה כמו ניסיון חובבני וזדוני להנדסת תודעתם של ההמונים בעזרת כזבים משונים. האם יורש היצר עדיין שולח הוראות לשופרות הצרחניים ממרחקים ולא מציית להורים?

אולי משתפי הפעולה עם הפושע מנסים להשמיץ, לאיים, להרשים ולהאשים, אבל לא בטוח שזה יעזור לנאשם המסובך בשלל תיקים פליליים. נו, טוב. ככה זה כשיש ליקויים משפחתיים או ציפצוף על חוקים ומוסדות ממלכתיים.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- הסתה לשנאה זו בעייה. קישור למאמר בשם- כשירות, ליקות וניבצרות. קישור למאמר בשם- הצבעה במליאה תפתור את הבעייה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “לפעמים מופיעות שטויות בכותרות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן