מורשת רבין תסתיים בבית דין

מורשת רבין תסתיים בבית דין

כנראה שאנו חוזרים למורשת רבין: שוב יש הסתה פרועה, השמצה, הכפשה, התססה, הטלת אימה, אשמה ואלימות פרועה.

נציגי ונציגות ציבור חשים וחשות אי נוחות קלה שלא לומר סכנה מוחשית מדאיגה, ואבטחה חמושה ועירנית הוצמדה. ממש איום ונורא. טוב שהממשלה הרעננה לא תסבול כזו התנהגות פרועה, שכן זו סכנה לביטחון המדינה.

ציטוט:

מאות השתתפו באירוע לציון 26 שנים לרצח רבין; לראשונה לא מתקיימת עצרת.

עד כאן ציטוט.

מוזר שאחרי שיורים במנהיג, מסיתים בארסיות ונוהגים באלימות עדיין יש ציונות. זה בטח די מפחיד להתכנס בכיכר ולהיות מותקפים כבעבר על ידי ממשיכי דרכו של הרוצח, זה שמאז החטא לתורה מבלה את ימיו ולילותיו סגור בתא.

מה, קיצוניות, סרבנות, גזענות, התנשאות, אלימות, רישעות, פלגנות ושאיפה לעימות מלא כוחנות זו אפשרות? האמת? אין סיבה לחרדה מלאת דאגה. הממשלה הרעננה מוכיחה שכבר אין כזו סכנה למדינה, שדמוקרטיה ושלום הן דרכה וחזונה.

גם בלי עצרת עם במה ומערכת הגברה שצחי הנגבי עשוי שוב לחבל בה, האומה לעולם תזכור את הרצח הנורא ומי לא מנע הסתה אלא למעשה תידלק אותה בהתמדה יזומה, עד שפרצה תבעירה מאוד מזיקה.

ההיסטוריה תספר שזה התחיל בליבוי הסתה פרועה, ריקה ונוראה שגרמה לרצח רבין, והסתיים בבית דין.

היהודים לא שוכחים מי גרם להם נזקים לאומיים כואבים. למעשה, עד היום אנו זוכרים את העמלקים שמזמן כבר אינם קיימים. בסופו של דבר האחראי לפרק הנורא ישפט וישלם גם בלי ארנק טבין וטקילין. וכשזה יקרה בטח נאמר שהיה שווה להמתין.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- קול דמי אחיך צועקים אלי מן האדמה.קישור למאמר בשם- הסתה לשנאה אינה מצווה קדושה. קישור למאמר בשם- יש חסינות לרישעות? קישור למאמר בשם- עצרת להנצחת השנאה. קישור למאמר בשם- יכולת בחירה בין טוב לרע

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן