ממלכה שלישית עם הנהגה עבריינית?

ממלכה שלישית עם הנהגה עבריינית?

העולם כנראה מביט בנו בהשתאות, שזו מילה נרדפת ל-השתוממות, שמתארת פליאה מלאת סקרנות, אבל קצת יותר רגועה מ-פלצות.

מי היה מאמין שהדמוקרטיה הציונית תהפוך לרודנות? הנירדפים הניצחיים יהפכו לרודפים אכזריים? הקורבנות להתעללות, גזענות, התאכזרות וניבזות יעשו לאחרים מה שלהם היה לא נעים? כך נוהגים יהודים? זו מצווה חשובה מהכתובים?

סך הכל, אבותינו היו אלה שהסבירו די מזמן לאנושות שצריך לנהוג בהתחשבות ומוסריות, בעצמנו סבלנו רדיפות, חורבנות ואסונות יותר מאשר שאר האומות, ועיקרה של תורתנו מלמדת שאסור לעולל לזולת מה שלנו היה גורם אי נעימויות.

איך יתכן שקבוצה עבריינית שמסובכת עד צוואר בצורה פלילית גרמה לאומה העברית ששבה למולדתה אחרי גלות ארוכה לשכוח את המצווה העיקרית? מי גרם בזדון מרושע ומכוון למילה “שלום” להפוך לדבר מפחיד ומסוכן? מי שמבקש להמנע מאלימות ולעבור להידברת הוא לכאורה עמלק, בוגד או המן? יתכן שהמסרים השגויים, המזיקים והמסוכנים הללו מופצים על ידי עבריין כזבן.

ציטוט:

בדרך להרחבת סמכויות בתי הדין הרבניים? “תהיה כאן מדינה בתוך מדינה, חוקי הדת יחולו על כל תחומי החיים”

דמיינו מצב שבו אתם קונים דירה ובחוזה המכר הקבלן הכניס סעיף שקובע שכל מחלוקת עתידית תידון בבית הדין הרבני – לפי דין תורה ■ נשמע דמיוני? זו המהפכה הבאה שש”ס והליכוד הסכימו עליה בהסכמים הקואליציוניים ■ “בתי הדין הרבניים פועלים לפי חוקים שנוסחו לפני מאות שנים ולנשים אין בהם ייצוג. זו מערכת גברית שכבר היום מתעללת בנשים, אסור לתת להם עוד סמכויות”

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, הכנופיה עם כיתבי האשמה רוצה לבטל את הדמוקרטיה ולהמליך עלינו את התורה, אפילו שהיא נכתבה במדבר לפני כמה אלפי שנה ולכן כבר לא ממש מתאימה לתקופה או למה שכתוב די מפורש במגילה שהקימה את המדינה.

כשמביטים לרקיע בלילה אפל ונטול עננים אפשר לראות בשמיים הרבה חושך מפחיד, המון נקודות אור מנצנצות או להבין שעולמו המופלא בעצם מורכב מניגודים והפכים, ושאיכשהו כולם מתקיימים. במילים אחרות, אפשר לבחור במה מסתכלים, מה חושבים ואיך מגיבים, ועדיף למצוא את הדברים היפים.

הניסיון הזדוני להשתלט על הדמוקרטיה ולהפכה למדינת הלכה חשוכה או ממלכה עם כיפה נראה כבעיה מעוררת דאגה, אבל למעשה זו בשורה נפלאה. הסיבה לכך היא שהעם כולו לפתע מבין מה המזימה הפסולה, והמחאה לקנוניה ההזויה תהייה גדולה, כבירה ועצומה.

יש הסבר למה שיקרה במוצאי שבת הקרובה, וכנראה גם ימשך בצורה מתמידה, רציפה ונחושה עד להצלחתה המלאה של המחאה:

הדמוקרטיה מכבדת אמונה. אבל המתחזים למאמינים כשרים דוגלים בשנאה, שהיא לא עיקרה של תורה או חלק מחזון המדינה לשלום, שוויון, ביטחון והסדרה, והמורדים בחוקים גם לא מכבדים את הדמוקרטיה.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- גם אמריקה כבר חשה דאגה. קישור למאמר בשם- למה הכנופיה יוזמת מלחמה? קישור למאמר בשם- קריאה גלמודה הפכה למקהלה. קישור למאמר בשם- הנשיא לשעבר חש צער? קישור למאמר בשם- החזון הלאומי הפך לכשל מוסרי?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “ממלכה שלישית עם הנהגה עבריינית?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן