מנהיגות דורשת אחריות, הגינות ונחישות

מנהיגות דורשת אחריות, הגינות ונחישות

בדמוקרטיה מאוד חשוב לכבד את רצון העם, ולנוכח המחדלים, הכשלים והאסונות הנוראיים נראה שהגיע הזמן לבדוק בבחירות כלליות את מצבו הציבורי של הנאשם.

כזכור למקוננות הבוכיות ולאבלים הרעבים שנאת חינם פעם גרמה לנו לאסון נורא שעלה בהרבה דם, ואז הדבר המצער הזה קרה עוד פעם.

חבל יהייה לתת לקנאים קיצוניים, סרבניים, מרדניים ולוחמניים להוביל אותנו לעוד חורבנות לאומיים. חשוב להשיב את החטופות והחטופים בגלל מיצוות פידיון שבויים וקדושת החיים. חיוני להשיב את המפונים והעקורים לבתים וצריך לוודא שאין יותר סיכונים.

יש חובה לכבד את החוק בדמוקרטיה, ולזכור שבפני החוק והשוכן במרומים כולנו שוות ושווים. אפלייה, הדרה, סחיטה שאינה כשרה, התשמטות מחובה וציפצוף מתמשך על חוקי המדינה לא ממש תורמים לאומה שכבר מספיק סבלה.

נראה שלבני קצת נמאס להיות חלק מהנהגה שלא מקשיבה לו וטועה בכוונה.

ציטוט:

גנץ לנתניהו: אם תבחר ללכת בדרך של קנאים, נפנה לעם.

עד כאן ציטוט.

מעניין אם בבחירות עם ישראל יבחר שוב להתגרות במעצמות ובכך לסכן את קיומה של המדינה שנבנתה ליהודים אחרי הרבה דורות שכללו רדיפות, הגליות, התעללויות, זוועות, השפלות ורציחות. אולי עדיך שנשוב לדרך המקורית, שהיא נבונה והרבה יותר בטוחה.

חזון המדינה מפורט במגילה, והוא כולל רצון בביטחון, שיוויון והסדרה במזרח התיכון. למרבה הצער, הפושע שעומד בראש הכנופייה העבריינית והמזיקה לא ממש מתחשב בטובת האומה שכן הוא עסוק בבריחה מהדחה, מהרשעה ומישיבה סגורה במתקן כליאה.

היום בני הציג יעדים ברי השגה והגיוניים שתואמים לחזון המדינה, לתורתה ולדרכה. במידה והפושע הסידרתי יסרב לשתף פעולה הוא ישאר לבד בזירה, ואז יודח מימנה ויזכה להענשה,

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- סיכון לאומי דורש טיפול מיידי. קישור למאמר בשם- כסף במיזוודה זו בעייה. קישור למאמר בשם- כיתבי אשמה ופשעי מלחמה. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר. קישור למאמר בשם- הפושע והלקוייה מזיקים למדינה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה עד שנת 2014 באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס ליד ניו יורק. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

2 thoughts on “מנהיגות דורשת אחריות, הגינות ונחישות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן