מעבדות לחירות, משחיתות לבוגדנות

מעבדות לחירות, משחיתות לבוגדנות

זה בטח קצת לא נעים לבוגדת שפגעה בשותפים בעבור פיתויים ריקים לשמוע את האמת המרה בפנים מחברים שמבינים.

למעשה, יתכן שהכישלון והביזיון אל מול כל ציון חלילה קצת יעיב על שימחת החג במשפחה המאוכזבת על אף שפע המזון, אבל ככה זה בחיים. מטעויות לומדים לקחים ומתבגרים.

ציטוט:

קארה: “סילמן נפלה בפח – אין שום ממשלה חלופית, אעשה כל מאמץ למנוע בחירות”

עד כאן ציטוט.

בעיברית קלה, כולם כבר כנראה מבינים שהיענות להבטחה חלולה לתפקידים רמים מנאשם בפלילים שמסובך עד צוואר בהליכים ובגידה בשותפים לא ממש מעידה על ערכים ראויים, יהודיים או לאומיים אלא אולי על מאוויים אישיים, צייתנות עיוורת לקרובי משפחה שתלטניים וכניעה לנוכלים סידרתיים.

מי שבטעות קיווה שהפלת לבנה קטנה בחומה הבצורה תבטל לו את כיתבי האשמה כנראה קצת שגה, שלא לומר חטא, טעה ובגד בשבועת הנאמנות שניתנה לאומה שרומתה וניזוקה.

השתא נחוג את יציאתנו משליטתה של הכנופייה העבריינית והמזיקה, זו שהסתבכה בפלילים והודחה, והשיבה לחזונה של האומה, שהוא דמוקרטיה שוויונית ושלום בשכונה.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- החלטה סופנית מסיבה אנוכית. קישור למאמר בשם- מעשה בוגדני לא ישנה את החזון הציוני. קישור למאמר בשם-בלי הנאשם הפלילי המצב יותר חיובי

.ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן