מרדנות תקדם את הציונות

מרדנות תקדם את הציונות

ממש נחמד שבוגדת עורקת ומורדת מספרת לאומה שלא אכפת לה שכל המתנחלות והמתנחלים לא יחשבו לישראליות ולישראלים שבאחריות המדינה, ושבגדה המערבית לא יהיו חוקים עבריים או שוטרים כשרים.

מי יודע? אולי חברת הכנסת הנכבדה סבורה שצריך לחזור לגבולות שישים ושבע בהוראת בעלה? כל הכבוד לה על ההבנה בחזון המדינה, בכתוב במגילה ובצורך בשלום ופשרה.

נו, טוב. אולי חלוקת הארץ זה בעצם חזונה המוצנע של חברת הכנסת הנאמנה? מדוע לא גילתה זאת לאומה עד עתה? אומנם, מצביעיה ומצביעותיה לא יוכלו להצביע בבחירות הבאות והיא עצמה תורחק ממישרות ציבוריות, אבל יש דרכים דמוקרטיות אחרות להשמיע מחאות שלא עוזרות.

ציטוט:

גדעון סער: “ח”כים שלא יתמכו בחוק יו”ש פועלים לפירוק הקואליציה”

ציטוט:

ח”כ עידית סילמן: “אתנגד לחוק תקנות יהודה ושומרון”

ציטוט:

ליברמן: “אין מישהו שפגע ביהודה ושומרון יותר מנתניהו”

עד כאן ציטוט.

אולי המתנחלים הנטושים והמתנחלות הזנוחות יערכו בשטחים הפגנות, אבל אין צורך לשלוח צוות טלוויזיה ישראלי לסקר את המאורעות. סך הכל, לא חייבים להתערב במה שקורה במדינות אחרות. חוץ מזה, המשטרה הפלסטינית בטח תתמודד בהצלחה עם המהומות, ולנו יש מספיק צרות מקומיות, חגיגות מאובטחות, צעדות פרועות והילולות עגומות.

בעברית קלה, יתכן שההיסטוריה תראה למתעניינות ולמתעניינים בה שחברת כנסת בוגדנית, סרבנית ומרדנית פעם הגשימה את חזון המדינה העברית, אבל זה קרה בטעות ומתוך כוונה זדונית, רק בגלל הבטחות ריקות שבאו מכזבן סידרתי ועבריין נכלולי שמסובך עד צוואר בצורה פלילית.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- שריפת המדינה זו מזימה שפויה?. קישור למאמר בשם- העבריינים מפקירים את השטחים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “מרדנות תקדם את הציונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן