משמיצים, מכפישים, מכזבים ונחשפים

משמיצים, מכפישים, מכזבים ונחשפים

כידוע ליודעות וליודעים, הכזבן הסידתי שנאשם בשלל תיקים פלילים הכחיש בתוקף קיום מגעים עם הישראלים הערבים, ולאחרונה נחפז לסייע להקמת מפלגה של גזענים סרבניים, מרדניים וקיצוניים, כנראה בתקווה שהדבר יסייע לו לחמוק מהרשעה ומישיבה מאחורי סורגים.

למרבה הצער, המזימה לא ממש צלחה אלא מאוד לעצבן את הקורבנות להסתה הפרועה לשנאה, וזה בטח קצת מדאיג את הבוגדים בחזון המייסדים לשוויון, ביטחון והסדרה עם השכנים במזרח התיכון. חלילה, המיעוטים עוד יצביעו נגד הגזענים שמורדים בחזון הציונים

ציטוט:

מנסור עבאס מאיים על נתניהו: “יש לי המון ראיות למו”מ בינינו”
יו”ר רע”ם זועם על קמפיין הליכוד וטוען כי מדובר ב”הסתה נגד רע”ם וחברי הכנסת הערבים” • “נתניהו אירח את סמוטריץ’ ובן גביר בביתו בקיסריה, נזכרתי שגם אני הוזמנתי לשם – הכתובת נמצאת אצלי בוואטסאפ”, אמר עבאס בריאיון לפגוש את העיתונות.

עד כאן ציטוט.

איך גורמים למיעוטים מקופחים לצאת באוטובוסים גדושים כדי להצביע נגד גזענים ובעד דמוקרטים שוויוניים? זה די קל. מקימים מפלגה גזענית קטנה שמפחידה עשרים אחוזים מהתושבות והתושבים.

יתכן שהדמוקרטים הישראלים יביסו את הקיצונים הגזעניים בעזרת המיעוטים, שכן הלאומנים הכוחניים והמפחידים ניראים כסיכון לרעיון השוויון שעליו ניצבת הדמוקרטיה שהוקמה בציון.

בקיצור, בזכות מעשיו הרעים של הנאשם בפלילים ייתכן שהערבים הישראלים סוף סוף יקחו חלק פעיל ומועיל בחיים הציבוריים.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- המילכוד הגזעני של הליכוד. קישור למאמר בשם- חרדה קיומית, שנאה והתורה היהודית.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן