מתחזים ליהודים דורשים עגלים מוזהבים

מתחזים ליהודים דורשים עגלים מוזהבים

בדלנים אנטי ציוניים, סחטניים, שתלטניים וחמדניים לא רוצים להפסיק לקבל מהמדינה תקציבים בעודם נמנעים מגידול חיטים, אפילו שהרמב”ם מזמן הזהיר מפני כאלה מישגים.

המחשבה אודות אובדן המונופול על השוכן במרומים, פתיחחת שוק הכשרות לתחרות, הפסקת גזל אבלים ושכולים שמשלמים הון בעבור שירותי טהרה וקברים, וויתור על שליטה מלאה בשוק האישורים, ההכשרים והגיורים כנראה משגעת ומאוד מפחידה את המתחזים לכשרים, אלה שסוגדים לעגלים מוזהבים ותקציבים ציבוריים כאילו שאין להם אלוהים.

בגלל החשש הגדול להפסיד את הבעלות על מיסחור עסקי אלוהים חיים המתחזים לכשרים מאיימים על הדמוקרטיה והחוקים. מעניין שלא הפריע למתחזים ליהודים לשבת שנים עם נואף סידרתי שנאשם בשלל תיקים פליליים, אבל חשש קל לתזרים התקציבים מייד הופך אותם למורדים קיצונים, זועמים מאיימים.

ציטוט:

“מסוכנת יותר מאיראן”: יהדות התורה וש”ס מחריפות את המאבק בממשלה

בהקלטה מכינוס סגור של ש”ס ויהדות התורה נשמעו ראשי המפלגות אריה דרעי, משה גפני ויעקב ליצמן מתבטאים בחריפות נגד השרים. לדברי דרעי “המגמה של הממשלה היא להפריד דת ומדינה”, ולפי ליצמן עתיד המדינה היהודית מונח על הכף.

עד כאן ציטוט שכנראה מעיד על מרדנות, חמדנות, פלגנות וניסיון להמשיך בגזלנות וסחטנות חסרת התחשבות.

אופי המדינה כנראה באמת נמצא בסכנה. המוני משתמטים שלא מגדלים ביכורים או עובדים כדי לפרנס את הילדים זוממים לכנס הפגנות דמוקרטיות במצוות נאשמים בפלילים כדי למחות נגד שוויון, דמוקרטיה ומדינת היהודים, זו שמעניקה להם תקציבים בעוד שהם עצמם לא תורמים.

מי יודע? יתכן שהעדר המונחה על ידי עבריינים משוכנע שיש סיבה לדאגה, שכן לא בטוח שהמדינה תרצה להמשיך ולפרנס קהילה שלא עוזרת לה אלא בעיקר מפריעה או סוחטת את תקציביה בעזרת ניפנופים מרשימים בקרדום התורה הקדושה.

ציטוט עם ציטוט:

הרמב”ם כותב ברוח זו דברים קשים במשנה תורה:[4] “כל המשים על לבו שיעסוק בתורה ולא יעשה מלאכה ויתפרנס מן הצדקה, הרי זה חילל את השם וביזה את התורה וכיבה מאור הדת וגרם רעה לעצמו ונטל חייו מן העולם הבא“.

לפי שאסור ליהנות בדברי תורה בעולם הזה. אמרו חכמים: כל הנהנה מדברי תורה נטל חייו מן העולם. ועוד ציוו ואמרו: לא תעשם עטרה להתגדל בהם ולא קרדום לחפור בהם.

ועוד ציוו ואמרו: אהוב את המלאכה ושנא את הרבנות. וכל תורה שאין עימה מלאכה סופה בטלה, וסוף אדם זה שיהא מלסטם את הבריות…”

עד כאן ציטוט שלמרבה הצער מתאר את המציאות.

החרדים מסרבים ללמוד מדע או מקצוע. הם לא רוצים לשרת את המדינה במדים, לעבוד לפרנסת הצאצאיות והצאצאים או לשלם מיסים. במילים אחרות, הם מתפרנסים מלימוד תורה, ממכירת חותמות כשרות והשגחה, ממונופול על שירותי קבורה יקרה ומסחיטה כשרה, וכל המעללים הפסולים והחמדניים הללו מהווים עבירה מאוד חמורה.

חשוב לעזור למי שמתקשה בהבנת המקרא, אחרת חלילה יש סכנה שתהייה תסבוכת קלה עם ועדת הקבלה בעולם הבא.

עד כאן ציטוט עם ציטוט.

אז מה? החרדים יקראו את הדברים, יתפקחו וישובו לפעול לפי המצווה בכתובים? אולי זה יקרה, שהרי בעולמו המופלא מתרחשים ניסים, אבל סביר שהאמונה ברבנים צדיקים המסובכים בהליכים משפטיים היא עיוורת או חירשת ולכן לא ממש מתעניינת בדברים שאומרים חילונים.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- מי רוצה תחרות בעולם הכשרות? קישור למאמר בשם- הכותל המערבי שייך לדרעי? קישור למאמר בשם- למי יש מונופול על הכל יכול? קישור למאמר בשם- שגיאה שתשפיע על העולם הבא. קישור למאמר בשם- לוקחים מונופול על הכל יכול.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

2 thoughts on “מתחזים ליהודים דורשים עגלים מוזהבים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן