נאשם בפלילים ואוסף עבריינים

נאשם בפלילים ואוסף עבריינים

בהרבה אירגונים חשאיים חבר מביא חבר כדי שהסוד ישמר. באירגוני פשע המצב כנראה דומה, וזו קצת בעייה. הדבר נכון במיוחד כשכנופיה עבריינית מזיקה רוצה להשתלט על כל המדינה.

ציטוט:

“לא מעט בנים של, רעיות של, אחים של”: הליכוד מציג – הכל נשאר במשפחה.

ברשימת המועמדים בפריימריז בולטים בנים, אחים ורעיות של בכירי ופעילי ליכוד, בהם בנו של ח”כ פטין מולא שקיבל קיצור פז”מ מנתניהו, ואחיו של הנשיא לשעבר קצב.

ציטוט:

בניסיון להרכיב רשימה “ממלכתית”: הקרבות הסמויים בליכוד.
ראש האופוזיציה ממשיך להיערך לפריימריז במפלגתו, כשהמטרה היא לייצר רשימה ממלכתית ללא אנשים שאינם מזוהים עמו או בעלי עבר פלילי.

סיפור מעניין בהקשר הזה נוגע למשבצת תל אביב, המשוריינת כמקום 41. במשבצת מתמודד דודו לניאדו, פעיל ליכוד ותיק בעל סיכויים גבוהים שמקורב לחבר הכנסת דוד ביטן והורשע ב-2011 בפריצות לבתים.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? לראות אוסף עברייני ונכלולי מתקבץ סביב נאשם פלילי זה ממש מוזר. למה לעשות כזה דבר? הרי הסוף יהיה מר. יש בליכוד מועמדים שהסתבכו בפלילים וביצעו פשעים, אבל כנראה שלדעתם זו השיגרה המקובלת במדינת היהודים.

יש בראש רשימת הליכוד נאשם בשלל תיקים שגם חשוד בבגידה בביטחון המדינה בעבור עמלה שמנה. בנוסף, יש בחבורה המפוקפקת ששואפת להיות בשליטה גם טיפוסים שכבר ביצעו חטאים די נוראיים, אבל יתכן שהם סבורים שהציבור אוהב פושעים סידרתיים שמצפצפים על חוקים ופוגעים באחרים מטעמים אנוכיים.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- הנאשם הפלילי הוא עבריין סידרתי.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

One thought on “נאשם בפלילים ואוסף עבריינים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן