נאשם בפלילים מלבין פנים ברבים

נאשם בפלילים מלבין פנים ברבים

למרבה הצער, העבריין הסדרתי שנאשם בשלל כיתבי אשמה וגם חשוד בבגידה בביטחון המדינה בעבור עמלה שמנה עדיין לא סגור בתא עם אבטחה מרגיעה, וזו קצת בעייה.

מערכת עיתון ברשת פעם העלתה כרזה למטרות הסברה, והיא אמרה- זה לא יגמר עד שהעבריין יעצר, אבל נראה שלכתוב מסרים ציבוריים למשועממות ולמשועממים לא תמיד עוזר.

נו, טוב. הכזבן הנכלולי לא נעצר עד תום ההליכים ולא הושם בתא מהודר במתקן אבטחה ציבורי מפואר, ולכן הוא חופשי להמשיך ולגרום נזקים לאומיים, מדיניים ודי מביכים למדינת היהודים לצרכים פוליטיים אישיים.

ציטוט:

ראשי סיעות הקואליציה: “לדון בכנסת על סרטוני נתניהו, מתנהג כאחרון אויבינו”

פרסום ראשון: בפנייה חריגה ליו”ר הכנסת, שעליה חתומים ראשי הקואליציה, הם ביקשו לדון במליאה על סרטונים שפרסם באנגלית יו”ר האופוזיציה. “הצטרף לארגונים שמבקשים להרע לישראל, הפך לחלק ממפיצי ההסתה”, כתב ח”כ טופורובסקי, ששלח את המכתב. נתניהו אמר בסרטונים: “הדמוקרטיה מאוימת, הממשלה רוצה למחוק חירויות בסיסיות”

עד כאן ציטוט מעורר השתוממות.

קודם כל, לא ממש ברור מדוע רק עכשיו יש הבנה בהנהלה הרעננה שהחשוד בבגידה בעבור עמלה דשנה לכאורה גורם נזק למדינה. סך הכל, הפרשה הביטחונית הכי חמורה בתולדות המדינה כבר ידועה מזה תקופה מאוד ארוכה.

דבר שני שקצת מעלה סימני שאלה זו העובדה שעבריין הסידרתי שמסובך עד צוואר בכיתבי אשמה בכלל מורשה לשבת במליאה ולקבל משכורת נדיבה ואבטחה על חשבון המדינה בעודו פוגע בה בכוונה.

מי יודע? אולי הלשעבר מפיץ דיבה רק בגלל שהוא נזרק באופן דמוקרטי מהשררה וחש עלבון, בהלה או סתם קצת חרדה קיומית עזה בגלל שיש כנגדו הליך פלילי בערכאה.

מערכת עיתון ברשת חוזרת על ההצעה שכבר ניתנה: יש לעצור את העבריין המסוכן עד תום ההליכים בערכאה, שכן הוא ממשיך להזיק למדינה בהתמדה מעוררת דאגה. חוץ מזה, גם לזינזנה יש אבטחה כך שאין שום סיבה לדאגה או חרדה קיומית מתמידה.

קישור למאמר בידיעות. קישור מאמר בשם- הנאשם חש קצת מאויים. קישור למאמר בשם- חטאים סדרתיים הם קצת בעייתיים. קישור למאמר בשם- שחיתות מחייבת התייחסות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “נאשם בפלילים מלבין פנים ברבים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן