נוח, מבול וצורך בהול

נוח, מבול וצורך בהול

אולי הגיע הזמן להפסיק לשרוף נפט, בנזין, סולר, עצים ופחם?

מסתבר שאחרי שאנחנו עשים זאת כבר כמה זמן העולם נעשה הרבה יותר חם, והאוויר הופך למזוהם. אם התהליך המזיק והמסוכן לא יעצר הדבר כנראה ישנה את מיקומו של חוף הים.

כשקרח נמס בהתחלה הוא רק קצת מזיע אבל לא נראה מפחיד או כועס. מצד שני, בשלב מסויים, הטמפרטורה בבת אחת הופכת את המוצק לביצה, וזו לעיתים קצת גולשת על גדותיה והופכת חופים וערים לשלולית או בריכה.

ציטוט:

האו”ם: ריכוזי גזי החממה באטמוספירה הגיעו לשיא חדש.

מהדו”ח עולה כי רמות הפחמן הדו-חמצני עלו ל-413.2 חלקים למיליון בשנת 2020. מדובר בעלייה חדה יותר משיעור העלייה הממוצעת בעשור האחרון.

חוקרים מזהירים כי עלייה בריכוזי גזי החממה ופליטת גזים מזהמים נוספים לאטמוספירה עלולות לגרום לשינויים בלתי צפויים במערכת האקלים, דבר שעשוי להוביל לשיבושים אקולוגיים וכלכליים חמורים – כמו שאנחנו רואים בשנים האחרונות ברחבי העולם.

עד כאן ציטוט שכנראה משקף את המציאות, אפילו שהדבר מעורר קצת אי נעימות.

יודעי דבר מספרים שההיסטוריה המשעממת סובבת במעגלים, ומסיבה זו יש אפשרות שסיפור המבול, נוח, היונה והענף עם הזיתים ישוב לבקר אותנו בימים הקרובים.

כדי לא להיתפס מופתעים או בלתי מוכנים אפשר להצטייד כבר עכשיו במצופים או במזרונים מתנפחים, ואין שום צורך לחוש מודאגים. חוץ מזה, הרב חסדו השוכן במרומים לכאורה שומר על ילדיו הנבחרים באהבה ורחמים, ותמיד כמה מהם איכשהו שורדים את האסונות הנוראיים.

עד כאן דיווחים מטרידים וסיפורים ישנים, ועכשיו אפשר לעבור לפתרונות מעשיים שמשום מה מתעכבים.

העוזרת של השרה להגנת הסביבה היא פעילה יעילה שקיבלה לאחרונה הצעה שעימה בקשה לקיום פגישה קצרה, שנועדה לתת למדינה יכולת להתפיל מיים ולייצר חשמל בצורה נקייה וללא הגבלה.

שני רישומים ראשוניים לפטנטים די פשוטים אך מאוד יעילים כבר נעשו, ולעוזרת המסורה שהתעיינה אפילו נשלחו סירטונים, לבקשתה, כדי שידגימו את הנקודה בצורה מוחשית, גלוייה וברורה. במהלך חילופי הדברים הוסבר בכתב כמה פעמים שבמידה והרעיונות יעילים יש רצון לתת את היכולת כמתנה לישראליות ולישראלים.

כנראה שבמישרד להגנת הסביבה יש פעילות רבה ואולי גם אין עניין רב ברעיונות הזויים שבאים מאלמונים דעתניים, אפילו שיתכן שהם יכולים לשנות לנו את החיים כך שיהיו יותר נקיים, זולים וקלים.

מי יודע? אולי גופים אחרים יתעניינו לדעת כיצד מייצרים חשמל ומיים בלי לזהם את העולם בו אנו חיים?

בשלב זה הדברים כנראה לא ברורים, מובנים או ממש מעניינים, אבל אולי זה ישתנה אחרי שיעלו הגלים.

מי שבמקרה כן מתעניין או מתעניינת בדברים האמורים מוזמן ומוזמנת לעיין בקישורים.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- מציון תצא אנרגיה? קישור לאתר בשם- ShefaEnergia.com.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן