מציון תצא אנרגיה?

מציון תצא אנרגיה?

מאז המצאת מנוע הבעירה הפנימית העולם לא רק שורף פחם, ואחרי יותר ממאה שנה הוא נעשה הרבה יותר חם ומזוהם.

למעשה, יש אפשרות שבגלל זה הקרחונים ימסו, הימים קצת יתמלאו וחלילה יעלו על גדותם, והשוכנית והשוכנות בגבעות יקבלו נוף חדש לים.

אומנם, זה כנראה קצת יעלה את מחירי הדירות שעדיין לא מוצפות, אבל מצד שני אולי ישפר את המכירות בתעשיית הסירות. סך הכל, המשפחות בטח יעדיפו להישאר יבשות ולא לשחות לקניות.

אז מה עושים? אולי כדאי למצוא חלופות יעילות ליצירת אנרגיה, כאלה שלא מזהמות, מלכלכות, מחממות סופות, גורמות לשטפונות או בצורות והורסות לנו את הריאות?

למרבה השמחה הרב חסדו ברא לנו שמש וים, ואת רוב האנרגיה העולם יכול למעשה להפיק משם. יתכן שמי שמייצר חשמל ומוכר דלק לא ישמח, אבל הגיע הזמן להפסיק לזהם את העולם כל הזמן, שהרי אנו וילדינו חיים כאן.

לצורך העניין נעשה חידוש של רישום ראשוני לפטנט ישן שעדיין לא יושם, ולאחרונה הוגשה למשרד להגנת הסביבה הצעה שאולי כדאי לעיין בה בקצרה לפני דחייתה. אסור לאבד תקווה שכן תמיד יש סיכוי קלוש, זעיר או קטן שהעניין בסוף יובן.

חלילה, ישראל לא תהייה מעוניינת ליצור חשמל ולהתפיל מים ללא זיהום, בהשקעה חד פעמית זולה ובעזרת כוחות טיבעיים, יתכן שאחרים כן יהייו סקרניים.

המערכת תעקוב אחרי הסיפור, שעדיין לא לגמרי ברור או סגור, ותעביר דיווחים לציבור. גילוי נאות: יש לנו עניין שיהיו לדבר תוצאות מהפכניות ומועילות, ועדיף שהן יהיו לאומיות ולא בידיים פרטיות.

קישור לאתר בשם- ShefaEnergia.com.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “מציון תצא אנרגיה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן