מי לא רוצה שלום אזורי?

מי לא רוצה שלום אזורי?

כידוע ליודעות וליודעים משיעורי היסטוריה משעממים החזון לציון כולל שוויון וחתירה להסדר שלום במזרח התיכון. למעשה, הדברים המשונים הללו כתובים במפורש במגילת העצמאות, כך שיתכן שהמידע הזה הוא גם נכון, אפילו שזה נכתב בעיתון.

למרבה התימהון, לא כל הנמצאים והנמצאות על הגה השילטון מאמינות ומאמינים בחזון המייסדים, והם דווקא מעדיפים סבבים אלימים והנצחת המלחמה לעולמים. אומנם, בתהילים כתוב שחשוב לבקש ולרדוף הסדרים, והיהודים אומרים- שים שלום כל יום כמה פעמים, אבל יתכן שהדברים לא לגמרי ברורים, במיוחד למורדות גזעניות ולסרבנים לאומניים.

טוב לדעת שבממשלת ישראל יש כמה נציגות ונציגים שכן מאמינים בחזונה ודרכה של מדינת היהודים.

ציטוט:

לפיד לשר החוץ הבחרייני: “תומך בפתרון שתי המדינות, לא כולם בממשלה מסכימים על זה”
בביקורו ההיסטורי במנאמה אמר לפיד כי ישראל מחויבת לשלום וכי הרווח מהסכמי אברהם צריך להיות נראה לעין, כך ש”יעודד אחרים להצטרף”. על הפלסטינים אמר: “נעשה הכול כדי לשפר את חייהם”. שר החוץ של בחריין: “הגיע הזמן לתת תקווה לצעירים במזרח התיכון”

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? כנראה שיש בעולם מתונים נבונים שחושבים על הילדים, המחיר והמחר, אבל למרבה הצער כנראה שלא כולם וכולן חושבים בדיוק אותו הדבר, אפילו שזה קצת מוזר שכן אפילו בתורה הדבר מוסבר.

מצויין שראש הממשלה החליפי מסביר בציבורי בלי להיות ביישני שהוא בעד הסדר אזורי. מאוד יתכן שהוא מבין את החזון הלאומי ויודע שמלחמה זה דבר מיותר, כואב ונוראי.

בעזרת השם, יבוא יום והחלום העתיק יתגשם. סך הכל, קצת קשה לשנות את המצוות מהתורה או את העקרונות במגילה שכבר מזמן נכתבה. עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה או מקשיים קלים בהבנת המקרא אצל חלק מחברי וחברות הקואליציה הרעננה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- מה עם החזון לציון? קישור למאמר בשם- שלום ושוויון הם החזון לציון. קישור למאמר בשם- החזון כולל עוון, מדון ויגון? קישור למאמר בשם- קיפאון ומדון הם החזון לציון? קישור למאמר בשם- שוחרי מדון מסרבים לחזון?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

One thought on “מי לא רוצה שלום אזורי?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן