נזיפות, השמצות, הכפשות ואבבועות

נזיפות, השמצות, הכפשות ואבבועות

חשוב להתחשב ולנסות להבין לליבן וליבם של החוששות והחוששים מחיסונים, שכן אולי הם חלילה רעילים, קטלניים או מזיקים, ויתכן שכל מאות מיליוני המחוסנות והמחוסנים עוד מעט קט יעלו למרומים בעודם מרומות ומרומים.

חשוב להסביר, להציג נתונים, לנסות לשכנע ולחפש דרכים להתגבר על הפחדים. מצד שני, לצעוק על המודאגות והמודאגים ולטעון שהם והן לכאורה פושעות ופושעים מסוכנים לא ממש ירגיע את הלחוצות והלחוצים. חוץ מזה, למה להעליב אזרחיות ואזרחים רק בגלל שהם מפחדות ומפחדים?

זה בכלל עוזר אם פוליטיקאית לשעבר שאחראית לכשלים פוליטיים נוראים תלבין פנים בציבורי לתושבות ולתושבים ברוב זעף צדקני כאילו היו תלמידות ותלמידים?

ציטוט:

שלי יחימוביץ’

פשוט לא יאמן ששיח הזכויות והדמוקרטיה, נישא לשווא בפיה של חבורת הזויים אגואיסטית, שעומדת על זכותה הקדושה להדביק אותנו במחלה ממיתה. תתחסנו, נבערים. או תחזרו במכונת זמן לאבבועות השחורות ולדבר. אז לא היה חיסונים וכולם חיו באושר ועושר עד עצם היום הזה. נמאסתם.

עד כאן ציטוט מדברים שנכתבו והופצו, כנראה בטרם נבדקו, נשקלו ונערכו.

במציאות, די קשה לחזור במכונת זמן לימי מגפת האבבועות השחורות, שכן פעם באמת הייתה מחלה בשם אבעבועות שגבתה המון קורבנות, אבל האנושות מעולם לא סבלה מאבבועות. אולי במקום תוקפנות ושיפוטיות צריך לנסות הידברות וסובלנות?

יש אפשרות שמי שפעם נחשבה סמל למוסריות, התחשבות וצדקנות קצת שינתה את דרכה, שכן דבריה נגד החוששות והחוששים מחיסונים בעיקר מראים חוסר סובלנות, ביקורתיות, תוקפנות והעדר אדיבות.

חוץ מזה, קצת מוזר שעיתונאית ידענית ודעתנית סבורה שיש בעולם מחלה בשם- אבבועות. מצד שני, כולם וכולן לפעמים עושים ועושות שגיאות משעשעות כשמדובר במחלות מסוכנות. לטעות זה אנושי, ומידי פעם זה קורה גם לי.

קישור לפוסט של שלי יחימוביץ בטוויטר. קישור למאמר בשם- יו”ר הועדה לענייני ביקורת המדינה התעלמה מבעיה?. קישור למאמר בקפה דמקר, שלמרבה הצער נסגר, בשם- מי מרחם על קטינים חרדים? 

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן