ניתן להגשים את החזון לציון

ניתן להגשים את החזון לציון

מי שוב ושוב הצהיר בתחושת ניצחון שהפלסטינים, שכבר חתמו וגם קיימו עימנו הסכמים מדיניים, לכאורה לעולם לא יכירו בזכותם של היהודים על ציון? השקר המגוחך הזה בכלל נכון?

ציטוט:

יו”ר רע”מ הצהיר כי הוא מכיר בהיותה של ישראל מדינה יהודית ובכך שתישאר כזו גם בעתיד. עוד אמר: “לו אני רה”מ, אכיר מיד במדינה פלסטינית”.

ציטוט:

אבו מאזן אמר במוקטעה ברמאללה: “אין לי בעיה לנהל משא ומתן עם נתניהו כי הוא מייצג את מדינת ישראל. היד שלי מושטת תמיד” והוסיף: “אנחנו אומרים לעם בישראל – ידינו מושטות לדו קיום בין שתי המדינות, אל תכרתו את היד המושטת לשלום כי החלופות אינן מועילות לאיש. החלופות הרסניות”.

ציטוט:

פרס: “אבו מאזן פרטנר לשלום”; נתניהו: “הוא סרבן”

ציטוט:

נתניהו מתנער סופית מנאום בר אילן: אם אבחר, לא תקום מדינה פלסטינית.

עד כאן ציטוט שקצת סותר את ההסתה השיקרית שבאה מהעבריינים שמטפחים סרבנות, אלימות ושחיתות בעודם משליכים אחריות, וטוענים שלכאורה אין שום אפשרות למנוע עימות.

מה אפשר? ההצהרה הברורה של עבאס חושפת לכל המדינה שהנאשם בשלל כיתבי אשמה לכאורה שיקר לה בהתמדה.

במציאות הפלסטינים מתפללים להסדרים אפילו יותר מהישראלים, שכן זה לא ממש קל להיות מיעוטים כבושים, מקופחים, שנואים, מופלים ומוזנחים מזה הרבה שנים.

למעשה, זה קצת מוזר שהיהודים לא מבינים לליבם של השכנים, שכן הם עצמם סבלו מרדיפות גזעניות יותר מכל העמים האחרים, ולפי תורתם אסור לעשות לאחרים מה שלך לא נעים.

שלום, ביטחון ושוויון הם עיקרי החזון לציון. אולי הגיע הזמן לעשות את המעשה הנכון ולפתור את הסכסוך הישראלי- ערבי במזרח התיכון.

קישור למאמר במעריב. קישור למאמר במעריב. קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- הנאשם הפלילי גרם לסיכון לאומי

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

5 thoughts on “ניתן להגשים את החזון לציון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן