סחיטה כשרה או אהדה לפשע?

סחיטה כשרה או אהדה לפשע?

למרבה התדהמה והאכזבה, במשך תקופה מאוד ארוכה כל שומרי ושומרות הסף לא מנעו מנאשם בשלל תיקים פליליים, שהוא פושע סידרתי שגם חשוד באחריות לאסון נורא שגבה את חייהם של חוגגים בהילולה ובבגידה בביטחון מדינת היהודים בעבור מזומנים. לשמש בתפקידים ציבוריים רמים.

בשלב זה, עוד לא ידוע אם הכשל המוסרי הנורא אירע בגלל חיבה, אהדה, הערצה והערכה לפשע או סתם בשל קצת איומים וסחיטה.

ללא קשר, במבחן התוצאה הנוכל הכזבני עדיין לא הודח מהשררה והדבר קצת מאיים על הדמוקרטיה, מוסדותיה, ביטחונה, מעמדה ועתידה. אולי איזה פעולה חוקית ודמוקרטית יכולה לפתור את הבעייה?

ציטוט:

גורר רגליים, ממסמס ומטעה: נתניהו לא עושה דבר כדי להוציא את המדינה מההקפאה שגזר עליה.

העובדה שנתניהו אוסר על גלנט לצאת לוושינגטון מוכיחה סופית את נבצרותו של מי שפעם כינה את עצמו “ליגה אחרת”. הבן גבירים האומללים לומדים את מגבלות הכוח – ונראים כמי שזקוקים לחיבוק. והאופוזיציה חייבת להציב דדליין למו”מ, כדי להימנע ממלחמת ההתשה של נתניהו

עד כאן ציטוט.

הפיתרון הוא הצבעת אי אימון קוסטרוקטיבי במליאה והקמת ממשלה הגונה וראוייה. חוץ מזה, אולי כדאי לבדוק מה הסיבה לכישלונם המזעזע של שומרי ושומרות הסף במדינה. סך הכל, סיוע לפשע במודע זו עבירה די חמורה, וגם סחיטה זה פשע.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- התנהלות עבריינית וסכנה לאומית. קישור למאמר בשם- יש שפוטים בירושלים? קישור למאמר בשם- הצבעה במליאה תפתור את הבעייה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

6 thoughts on “סחיטה כשרה או אהדה לפשע?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן