מי רוצה חיבוקי?

מי רוצה חיבוקי?

מי שמתחבק בפרהסיה עם מורשעת לקוייה מגלה אהבה וחיבה לאשה נשואה? זה לא מעצבן את בעלה?

פורסם שהעד התבקש מהפרקליט לא ליצור שום קשר עם נציגת משפחת הפשע או אפילו להביט לכיוונה.
הגיפופים המפתיעים מול מצלמות נועדו להראות לצופים ולצופות שלכאורה יש הצדקה לתת מתנות אסורות? חיבוקי יושיע את הנאשם הפלילי כי הוא יציג מצג חברי?

ציטוט:

בניגוד לדרישת התביעה והשופטים: מילצ’ן התחבק ושוחח עם שרה נתניהו.

היום השני לחקירה הנגדית בברייטון של המיליארדר בתיק 1000 החל בצהריים. לפני שהשופטים נכנסו לאולם, אשת ראש הממשלה ועד המפתח בתיק התחבקו ושוחחו על אף שהעירו לו להימנע מליצור קשר עמה

עד כאן ציטוט.

כזכור לזוכרות ולזוכרים, העד שמתחזה לקורבן התמים התלונן שחמדנים חוצפניים סוחטים מימנו משקאות ורודים, משכרים ויוקרתיים, תכשיטים נוצצים ויקרים, וסיגרים שמוסווים כעלים שהועברו אליהם לפי דרישה מפורטת בארגזים אטומים.

בנוסף, העד המפורסם גם סיפר שהוא שאל את הנאשם אם מותר לו לקחת כל כך הרבה דברים, והחבר הטוב שיקר לו בפנים, ואמר שהחטאים הסידרתיים לכאורה לגמרי כשרים שהרי הם חברים.

עכשיו העד אומר שהוא כביכול כלל לא ידע שמשהו אינו כשורה בממלכה, וזו גירסה קצת שונה ממה שאמר עד עתה. הוא אפילו מתחבק עם המורשעת הלקוייה, זו שאוהבת הרבה שמפנייה, מול מצלמה כדי להצדיק את הגירסה בעיניין האהבה העזה שאין גבולות לה? אכן, מעורר תמיהה.

אז מה, אם הפשע נעשה מתוך אהבה כנה הוא לכאורה כשר ולא מהווה בעייה?

מעניין אם גם כל השמפנייה שהגיעה וניצרכה בהתמדה הייתה לגמרי כשרה. המלכה היפה טסה להיפגש עם העד המוטרד בשבת הקדושה, אפילו שלשותפים הדתיים זו קצת בעייה, והם שמרו על דממה מרשימה. האם משגיח כשרות שם על כל ארגז שמפניה שהוברח למשפחה, לפי הוראה ומתוך חיבה, חותמת יפה?

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- מי ידע שהעבריין הוא פושע? קישור למאמר בשם- סחיטה כשרה או אהדה לפשע? קישור למאמר בשם- יש שפוטים בירושלים? קישור למאמר בשם- הצבעה במליאה תפתור את הבעייה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן