סיבוכים אישיים וחזונות לאומיים

סיבוכים אישיים וחזונות לאומיים

במה יבחר הפושע שבגד בשבועת האמונים ובחובתו לשמור על המדינה וחוקיה? העבריין יקדם שלום והסדרה, שהם חזון האומה מאז תקופה מאוד ארוכה, או יעדיף מלחמה אלימה שמאוד תסכן את המשך קיומה?

ציטוט:

הספיק להתאכזב מנתניהו, עוד לפני שנחת: היועץ הבכיר של ביידן בישראל.
הביקור הדרמטי של ג’ייק סאליבן, שמגיע מריאד, הוא אולי ההזדמנות האחרונה להסכם עם סעודיה. המוקשים: הגעה להגדרה מוסכמת של סיום לחימה – והצהרה כלשהי מצד נתניהו בנוגע לעתיד המדינה הפלסטינית. בארה”ב התאכזבו מתגובתו לדברי גנץ – ומזהירים: “אם נפספס הפעם, תיקלעו לבעיה גדולה”

היועץ לביטחון לאומי של הבית הלבן ג’ייק סאליבן הגיע היום (ראשון) לישראל היישר מריאד בירת סעודיה – ופותח את ביקורו בפגישה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, שהצליח לאכזב אותו עוד לפני שנחת כאן.

תגובת לשכת רה”מ אתמול לדברי גנץ שללה באופן מוחלט את פתרון שתי המדינות, בשעה שסעודיה מבקשת כחלק מהמגעים אמירה כלשהי מצד נתניהו שבה הוא משאיר פתח לאפשרות הזו. “זה כאילו נתניהו אמר ‘לא’ לסאליבן עוד לפני שהגיע לארץ”, אמרו גורמים ששוחחו עם היועץ הבכיר בימים האחרונים.

עד כאן ציטוט שמסביר שבגלל עבריינות וסרבנות קיימת סכנה גדולה לחזון הציונות, לביטחון, שיוויון, שלום ועצמאות.

במידה והנאשם הפלילי יסרב לקיים את חובתו לעם הישראלי כנראה שלא תהייה ברירה אלא להוציא כנגדו צו מעצר בינלאומי. סך הכל, מניעת סיוע מאוכלוסיה והתעללות בשבויים במתקן כליאה הם פשעי מלחמה.

ביריונים, פושעים סידרתיים ועבריינים שמסובכים עד צוואר בפלילים לא מפחדים מאיומים, הפרת חוקים או הסדרים חתומים. הדבר היחיד שהם מבינים הם גבולות ברורים ועונשים מפחידים.

בהחלט מותר לנאשם לסרב להסדר שלום ולבחור בהמשך המלחמה לצרכי פוליטיקה, אבל צו מעצר בינלאומי עשוי לגרום לו לשקול את ההחלטה. סך הכל, לא בטוח שהמשך הסבל יביא לו פרס נובל.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- הגיע הזמן להרגיע את העבריין. קישור למאמר בשם- סיכון לאומי דורש טיפול מיידי. קישור למאמר בשם- כסף במיזוודה זו בעייה. קישור למאמר בשם- כיתבי אשמה ופשעי מלחמה. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר. קישור למאמר בשם- הפושע והלקוייה מזיקים למדינה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.


דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה עד שנת 2014 באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס ליד ניו יורק. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן