סיכון לאומי דורש טיפול מיידי

סיכון לאומי דורש טיפול מיידי

במהלך השנים הימין הישראלי גרם למדינה המון נזקים חמורים. כשעושים רשימה ממש קשה להאמין.

בגין פעם החזיר את כל סיני בעבור הסכם שלום אבל הוא לא התעקש שעזה תשוב להיות בשליטה מצרית, והיום לגמרי ברור שהמחיר לטעות ההיסטורית הוא נורא ואיום.

שרון סתם נכנס ללבנון מחמת היותו ביריון כוחני ושוחר מדון, וזה היה כישלון מתמשך ומלא יגון. הנוכל גם נסוג מעזה ללא הסכם, אפילו שאין שום הגיון ברעיון של השארת אוכלוסיה ללא שילטון, שכן זה מתכון בטוח לאלימות רצחנית ואסון.

בזמן האחרון, נעשה לסובלות ולסובלים יותר ברור שהפושע הסידרתי שמציית למורשעת לקוייה העביר לטרוריסטים רצחניים בעזה המון ממון, וזה הוביל אותנו לאסון מלא יגון.

לעומת הפושעים הקיצוניים וחסרי האחריות שגרמו לאומה לנזקים איומים, הציונים הקימו מדינה ליהודים אחרי שלחמו ביתושים, סללו כבישים בידיים ונטעו עצים.

חוץ מזה, הם עשו שלום עם השכנים ופיתחו מערכות הגנה שמגנות בהצלחה רבה על התושבות והתושבים. לפי מקורות זרים, ציוני מאוד מרשים פעם ביקש מהצרפתים קצת עזרה בפיתוח מפעל טקסטיל, ומאז ליהודים יש יכולת די מפחידה לנטרל איומים, אבל רק אם מוכרחים.

אולי הגיע הזמן שנחזור לפסים לאחר הסתה מתמידה לסרבנות ושנאה שאינה דרכה של תורה, ונתקן את הטעות האיומה שגרמה לרצח נורא והסיתה את האומה מחזונה, תורתה ודרכה.

ציטוט:

אנו קוראים – גם בתוך התקפת-הדמים הנערכת עלינו זה חדשים – לבני העם הערבי תושבי מדינת ישראל לשמור על שלום וליטול חלקם בבנין המדינה על יסוד אזרחות מלאה ושווה ועל יסוד נציגות מתאימה בכל מוסדותיה, הזמניים והקבועים.

אנו מושיטים יד שלום ושכנות טובה לכל המדינות השכנות ועמיהן, וקוראים להם לשיתוף פעולה ועזרה הדדית עם העם העברי העצמאי בארצו. מדינת ישראל מוכנה לתרום חלקה במאמץ משותף לקידמת המזרח התיכון כולו.

עד כאן ציטוט.

יש צורך דחוף וחיוני לעצור את הנאשם הפלילי, וזאת בגלל הוא גורם נזק לאומי, חברתי, ביטחוני, כלכלי ומדיני כביר לעם הישראלי. הפושע מורד בחזון הלאומי לצורך אישי, והדבר יוצר איום קיומי.

למעשה, העבריין הסידרתי גם חשוד בבגידה בביטחון המדינה בעבור עמלה, ולא ממש בטוח שהוא פועל לטובת החזון הציוני אלא בעיקר למען רווח אישי. הלעיל מהווה סיכון לאומי ולכן דורש טיפול מיידי.

קישור למגילת העצמאות. קישור למאמר בשם- כסף במיזוודה זו בעייה. קישור למאמר בשם- כיתבי אשמה ופשעי מלחמה. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר. קישור למאמר בשם- הפושע והלקוייה מזיקים למדינה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

7 thoughts on “סיכון לאומי דורש טיפול מיידי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן