עבריינות לא מצדיקה ניבצרות?

עבריינות לא מצדיקה ניבצרות?

הנאשם הפלילי כנראה סובל מתחושת איום קיומי תמידי. למעשה כבר שנים הוא מתנהג כמו עבריין רדוף, תזזי, חרדתי, חשדני ועצבני.

הנוכל התחייב בכתב לא לעסוק בחוקים הנוגעים לענייניו המשפטיים, אבל מאז שחזר לשלוט באחרים, שליחיו חוקקו המון חוקים שנועדו לחלץ אותו מהרשעה וישיבה מאחורי סורגים, וזה לא ממש תקין.

מעל כל במה עולמית ומקומית הפחדן המודאג מתוודא על חששו הטורדני, רק מידי פעם הזגזגן משנה את הגדרת האוייב הזדוני. לפעמים הוא איראני, פעם קצין משטרה ישראלי, לעיתים זה החזון הציוני ויתכן שהחרדה גם נובעת מהמחשבה המבעיתה אודות האפשרות המפחידה על שלום אזורי, או ישיבה משועממת במתקן כליאה ציבורי.

מרוב דאגה הפושע פעם חייב את כל שותפיו לחתום לו על התחייבות לאהבת נצח עם נשיקה על המצח, אבל לא בטוח המסמך החזיק מעמד לעד או אם הוא הפך את הפושע שמסובך עד צוואר באופן פלילי לאיש יותר אהוד, רגוע, חביב או פופולרי.

נו, טוב. לאחר שהחתמה על טופס נאמנות נצח ואהבה מתמידה לא ממש פתרה את הבעייה המדאיגה, העבריין הסידרתי כנראה החליט שמה שבאמת חשוב לו זו שליטה במערכת כולה.

מסיבה זו, הוא החליט לחוקק חוקים שיהפוכו אותו למלך בממלכה ולא סתם נבחר ציבור בדמוקרטיה, כזה שליט רב עוצמה שיהייה חסין מהדחה או הענשה גם אם ביצע פשע או סתם בגד בשבועת הנאמנות בעבור עמלה שמנה.

ציטוט:

החוק שיקשה להוציא ראש ממשלה לנבצרות אושר לקריאה ראשונה.

הוועדה המיוחדת לתיקונים לחוק יסוד: הממשלה בכנסת אישרה היום (שני) את הצעת החוק שתקשה להוציא ראש הממשלה לנבצרות, לקראת הבאתו לקריאה ראשונה במליאה. הוועדה אישרה את החוק בכפוף לרוויזיה, אך הרוב הקואליציוני לאישורה מובטח. לפי ההצעה, רק הממשלה תוכל להכריז על נבצרותו של ראש הממשלה ברוב של שלושה רבעים מהשרים — ואם ראש הממשלה יתנגד להכרזה, היא תחייב תמיכה של 90 חברי כנסת. עוד קובעת ההצעה כי נבצרות תוכל להיקבע מטעמים בריאותיים.

עד כאן ציטוט.

אין באמת סיבה לדאגה. חלילה בית המשפט הגבוה לא יפסול את המזימה השקופה, הדמוקרטיה תעצור אותה. סך הכל, הציבור רגיל להיות עם חופשי, להאבק למען חירותו שנים רבות בגבורה נחושה ולא לאבד את התקווה.גם כשיש קושי

לכרגע, הקואליציה רוצה לאפשר לפושע פלילי לנהל את החזון הציוני כאילו שזה לא בעייתי. למרבה המזל, בג”צ כנראה יסביר שהמלכת מלך בדמוקרטיה זה דבר שאינו שיגרתי וגם לא צעד שממש נחשב לדבר חוקי.

הציבור הישראלי אינו ממש סבלני כלפי משטר רודני, במיוחד שדבר נוגע להמשך קיומו העצמאי והחופשי. הוא לא מפחד מהנאשם הפלילי ולכן כנראה גם לא יחשוש לטהר את האורווה באופן עצמוני ויסודי במידה ובג”צ הייה הססני או סלחני.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- כשל מוסרי יביא למרי אזרחי. קישור למאמר בשם- לחיות יש עצמאות ואחריות? קישור למאמר בשם- עם חופשי ועבריין רודני. קישור למאמר בשם- רודנות אינה דרכה של הציונות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “עבריינות לא מצדיקה ניבצרות?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן