עבריינים הם פושעים וחוטאים

עבריינים הם פושעים וחוטאים

אולי זה קצת לא נעים לספר ברבים, אבל עבריינים סידרתיים הם פושעים שמצפצפים על חוקים. למעשה, בגלל הזילזול המתמשך בנהלים ובאחרים או מחמת קשיים להשתלט על יצרים כגיבורים החוטאים מסתבכים בהליכים משפטיים.

יתכן לעורכי דין או לפוליטיקאים התופעה הזו מוכרת, שכן במועדון הפוליטי יש הרבה מאוד דברים בעייתים, מושחתים, עברייניים ולא חוקיים.

ללא קשר לדיווחים, חשוב להיות אופטימיים ולנסות לדבר בהיגיון למיקופונים ולצלמים. סך הכל, זה בערך כל מה שאפשר לעשות כשפושעים סידרתיים מתעלמים מדיבורים הגיוניים ופועלים כרודנים כוחניים.

ציטוט:

הרצוג: “בוקר קשה. מאוכזב שקריאתי לא נענתה.

ציטוט:

הכנסת אישרה בקריאה ראשונה: הקואליציה תשלוט בבחירת השופטים, בג”ץ לא יתערב בחוקי יסוד.
המהפכה המשפטית יצאה לדרך: 63 חברי כנסת תמכו – והחוק הראשון בתוכנית נתניהו-לוין אושר בקריאה ראשונה. לוין השיב לטענות על “קץ הדמוקרטיה”, והציע לפתוח בהידברות עם “כל חבר אופוזיציה שירצה”: “הבריונות לא תרתיע אותי”. גנץ לפני ההצבעה: “עכשיו יהיה קשה להחזיר את הגלגל”. מארגני המחאה: “הנקודה החשוכה ביותר מאז קום המדינה”

עד כאן ציטוט.

נחמד שכבוד הנשיא מתאמץ לפעול באופן ממלכתי,תרבותי והגיוני. למרבה הצער, ביריונים כוחניים ועברייניים לא מבינים אלא גבולות נחרצים.

מסיבה זו, מה שיושיע את החזון הלאומי מניזקו של הנאשם הפלילי זה קצת פעילות במישור המשפטי. סך הכל, הפרת הסדר ניגוד עניינים חתום זה לא מעשה חיובי, ובדמוקרטיה כולן וכולם שוות ושווים בפני החוק, אפילו פושע פופולרי שמסובך עד צוואר באופן פלילי.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר- סיבה למסיבה ועילה להדחה. קישור למאמר בשם- פושעים סידרתיים לא משתפרים. קישור למאמר בשם- הדחה עדיפה מפשרה. קישור למאמר בשם- דיבורים על דיונים וניגוד עניינים. קישור למאמר בשם- .נשיא אחראי ופושע סידרתי. קישור למאמר בשם- ניסיון השתלטות על מגילת העצמאות. קישור למאמר בשם- החזון הלאומי הפך לכשל מוסרי?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

One thought on “עבריינים הם פושעים וחוטאים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן