סיבה למסיבה ועילה להדחה

סיבה למסיבה ועילה להדחה

הצבעה על חוקים שאינם דמוקרטיים תוכיח ניגוד עניינים ובגידה בשבועת האמונים.

הנה ציטוט שלא ממש מעיד על ממלכתיות, התחשבות או אחריות אלא חושף דורסנות, כוחנות, עבריינות ורודנות:

על אף קריאת נשיא המדינה יצחק הרצוג בשבוע שעבר לעצור את חקיקת המהפכה המשפטית ולפתוח בהידברות, הכנסת תצביע הערב (שני) על הצעת החוק הראשונה במהפכה המשפטית, לאחר המהומות החריגות שנרשמו במליאה. לפי ההצעה שעולה להצבעה בקריאה ראשונה, הרכב הוועדה לבחירת שופטים ישונה – כך שלקואליציה תהיה שליטה מוחלטת בה. בנוסף, בג”ץ יהיה מנוע מהתערבות בחוקי יסוד.

עד כאן ציטוט.

למרבה המזל, החוקים הפסולים ישמשו ליועמ”שית כהוכחה מצויינת להפרת הסדר ניגוד העניינים. גם בג”צ יציב גבול ברור לפושעים החצופים שמנסים לכופף נהלים לצרכים אישיים במטרה לחמוק מהרשעה וישיבה מאחורי סורגים.

מה הפלא שהעבריינים רוצים לשלוט בשופטים?

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- פושעים סידרתיים לא משתפרים. קישור למאמר בשם- הדחה עדיפה מפשרה. קישור למאמר בשם- דיבורים על דיונים וניגוד עניינים. קישור למאמר בשם- .נשיא אחראי ופושע סידרתי. קישור למאמר בשם- ניסיון השתלטות על מגילת העצמאות. קישור למאמר בשם- החזון הלאומי הפך לכשל מוסרי?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “סיבה למסיבה ועילה להדחה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן