פושעים סידרתיים לא משתפרים

פושעים סידרתיים לא משתפרים

הנאשם הפלילי לא עוצר, לא מאט ולא בולם. אומנם, כולם ביקשו יפה ובלי להתלהם או לאיים, אבל הפושע מתעלם. למעשה, העבריין הסידרתי מקדם הליכי חקיקה פסולים בעודו נמצא בניגוד עניינים, והשגיאה הגסה הזו תביא לסופו הפוליטי באופן משפטי.

ציטוט:

לפיד: הממשלה חסמה כל ניסיון להידברות על המהפכה המשפטית.

יו”ר האופוזיציה יאיר לפיד האשים היום (שני) בישיבת סיעתו את חברי הקואליציה בכישלון הניסיון לקיים שיחות על המהפכה המשפטית.

“כל הניסיונות להוביל להידברות, של הנשיא הרצוג, של האופוזיציה, של החברה האזרחית, אפילו של האמריקנים, נתקלו בסירוב מוחלט”, אמר. “הממשלה מעמידה פנים שהיא מעוניינת בהידברות, אבל זה שקר. הם חסמו כל ניסיון להידברות בזמן שהם ממשיכים בריצת אמוק לחקיקה חפוזה וחסרת אחריות”

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? אם הפושע מקדם חוקים שיחלצו אותו מישיבה מאחורי סורגים, הרי שהוא נמצא בניגוד ענייניים וגם מדגים איך עבריינים כזבניים לא עוצרים ברמזורים אדומים.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- הדחה עדיפה מפשרה. קישור למאמר בשם- דיבורים על דיונים וניגוד עניינים. קישור למאמר בשם- .נשיא אחראי ופושע סידרתי. קישור למאמר בשם- סיבוך מדיני בגלל נאשם פלילי? קישור למאמר בשם- ניסיון השתלטות על מגילת העצמאות. קישור למאמר בשם- החזון הלאומי הפך לכשל מוסרי?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

One thought on “פושעים סידרתיים לא משתפרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן