עומר יודע מה הוא אומר

עומר יודע מה הוא אומר

קצין קרבי, בנו של הרמטכ”ל ומפקד סיירת מובחרת הוא השר האחראי על המשטרה והמפכ”ל.

עומר האמיץ, הישר והנחוש לא בקלות נבהל, ובטח לא מצעקות ממי ששמע את האמת המרה וחש מבוהל או מתוסכל, וההפקרות, העבריינות והתפרעות כבר מזמן ידועה לקהל.

מה יעזור לזעוק או לנסות להסתיר ולהכחיש בעיות ידועות, סדרתיות ומאוד מזיקות? מה, האוכלוסיה המקומית לא יודעת שמאז החל שילטון הכנופייה המסיתה עם כיתבי האשמה נערי הגבעות מבצעים פוגרומים כמעשה של שגרה ומנסים להטיל אימה?

המופרעים שמתחזים לכשרים לא נמנעים מלעולל לאחרים את מה שלנו היה מאוד לא נעים, וזה אומר שהם לא ממש מתנהגים לאור תורת היהודים. בנוסף, הבורים האלימים והמוסתים לא רודפים שלום והסדרים ככתוב בכתובים, ובמקום לאהוב ולכבד יצירים הם שונאים, מזיקים, משתוללים ופוגעים.

ציטוט:

השר לביטחון הפנים: “קשה לכם שמדברים על אלימות מתנחלים קיצוניים? שתו מים”

בר-לב התייחס לביקורת על כך ששוחח עם בכירה אמריקנית על “אלימות המתנחלים” וסירב לחזור בו – אך הוסיף את המילה “קיצוניים”: “לחלקכם קשה ששמים לכם מראה מול הפנים.

עד כאן ציטוט מאדם שלא מפחד לומר את האמת ולהשתמש במילה- אלימות. למרבה הצער, עומר לא משקר והפוגרומאים התוקפניים והמרדניים בגבועות באמת גורמים לנו נזקים חברתיים, מדיניים וביטחוניים.

כמובן שלא כל מאות אלפי המתגוררים בשטחים הם פוגרומאים אלימים ומופרעים שלא מבינים במצוות התורה שמשה הביא לנו מההרים.

למעשה, ככה זה בכל הצדדים. הקיצונים הצעקניים והמסוכנים הם רק קומץ קטן של מתפרעים אלימים שאינם מצליחים לכבוש את יצרם להרע לאחרים ממניעים אנוכיים, ולכן לא בטוח שהם גיבורים. לעומתם, רוב הברואים, הבצלמים והיצירים בעיקר רוצים לחיות, להתפרנס, לאכול, להשתעשע, לישון ולגדל ילדים.

העבריינים שתוקפים, פוגעים ומזיקים לשכנים בשטחים הם מתנחלים צעירים, תזזיים, אלימים וזדוניים, שכביכול מתפרעים במצוות השוכן במרומים, זה שביקש שניתן כבוד ליצירים.

עד היום, הכנופיה עם האישומים הפליליים לא ממש לחמה בעבריינים הגזעניים. למעשה, רוב התיקים נסגרו, וזה מעורר הירהורים עגומים לגבי מעשיהם הפסולים של עבריינים. מה לעשות. לא כולם רודפי שלום שמכבדים את המצווה בכתובים או מבינים את המסרים והאיסורים הברורים.

ציטוט:

רוב תיקי החקירה נגד מתנחלים נסגרים ללא אישום.

הסיבות השכיחות לסגירת התיקים: חוסר ראיות וחוסר עניין לציבור. “אף לא תיק חקירה אחד בנושא סכסוכי קרקעות הגיע לכדי הגשת כתב אישום.” כתב המבקר בדו”ח. בתשובתה למבקר המדינה טוענת המשטרה כי הליקויים שנמצאו ביחידת התביעות מחוז ש”י בטיפול בהפרות סדר וסכסוכי קרקעות נובעים בעיקר מאי-שיתוף פעולה מצד החשודים (ברובם מתנחלים).

ציטוט:

אלימות נגד פלסטינים: “91% מהתיקים נסגרים”
עבריין לא נודע, חוסר עניין לציבור, וגם תיקים שאבדו. לפי נתוני ארגון “יש דין”, כמעט כל תלונות הפלסטינים נגמרות בכלום ושום דבר: “אות קין על מצחה של החברה הישראלית”. המשטרה: הגורמים הרלוונטיים בודקים.

עד כאן ציטוט.

השר לביטחון פנים הוא אדם מנוסה, נבון, עז נפש, ישר ומוכשר, שכבר עבר מצבים קשים בהצלחה וגבורה בעבר. גרימת נזק לשכנים בלילות אפלים, עקירת מטעים, חילול מסגדים ותקיפת רועים אינה מצווה בתורה של היהודים, ולכן יש צורך לטפל ביד קשה במתחזים ליהודים שמצפצפים על החוקים.

הדבר יעשה גם אם יש פוליטיקאים צעקניים וקיצוניים שסתם שצורחים שקרים מהספסלים האחוריים, אולי כדי לחשוף את טיבעם ודרכם השגויה ברבים.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר מהארץ. קישור למאמר בידיעות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

8 thoughts on “עומר יודע מה הוא אומר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן