לפוגרומאים אין אלוהים

לפוגרומאים אין אלוהים

כידוע ליודעות וליודעים, יהודים לא מעוללים ליצירים אחרים מה שלהם לא נעים. הם סרים מרע, עושים טוב, מבקשים ורודפים שלום. חוץ מזה, הם נוהגים בזולתים כבעצמם ונזהרים בכבודם.

מידי פעם הרב חסדו השוכן במרומים נאלץ לגשת לבית הדין של מעלה ולדון בעתידם של המגיעים. כנגד החוטאים שטרם הגיעו לבסיס הקליטה והמיון מופעלת תוכנת מעקב משוכללת, והיא לא רק מחטטת בטלפון.

למרבה הצער, קיימים בעולמו קומץ של מתחזים ליהודים שחובשים כיפות ולא זוללים שרצים, אבל מעשיהם הנוראיים מראים בבירור שאין להם שמץ של מושג בכתובים ובהוראות המפורשות ממרומים.

הזדים הרשעים והבורים לא אוהבים את מה שברא השוכן במרומים. לדעתם של המתחזים ליהודים הוא כנראה עשה מישגים כשברא אנשים שאינם מספיק אלימים, גזעניים, תוקפניים וזדוניים. למישנתם של הטועים, יש צורך קדוש לפגוע בכל מי שלא מתחזה כמותם ליהודי, וזה בעצם מראה שאין להם אלוהים.

לחוטאים ששונאים, תוקפים, פוגעים ומזיקים לשכנים קוראים פוגרומאים. אומנם, בעיני עצמם הם חלוצים אמיצים שנלחמים בביצות ומייבשים יתושים, אבל לפי החוק הם פושעים ועבריינים. יודעי דבר מספרים שגם השוכן במרומים מקבל דיווחים רציפים מהמעשים, וכנראה מצפה בכיליון עיניים לבואם של החוטאים לבית הדין שבמרומים.

ציטוט:

מהומה בגבעת רונן: מתנחלים תקפו פלסטינים ופעילי שמאל, 3 נפצעו.

3 פצועים בעימותים אלימים מאוד בשומרון • מתנחלים ירדו מגבעת רונן ותקפו בקלות ובאבנים חקלאים פלסטיניים ופעילי שמאל מארגון “יש דין” שהתלוו אליהם • רכב אחד נשרף.

עד כאן ציטוט שמתאר רישעות, התפרעות, עבריינות, לאומנות, השתוללות, אלימות וגזענות חסרת אחריות.
האם התנהגות שמתוארת לעיל מייצגת את ערכי היהדות? הציונות? המוסריות, ההתחשבות והאנושיות?

מי הסית לפחד ושנאה במשך תקופה מאוד ארוכה? מי זיבל, השקה וטיפח גינת קוצים אלימים בגבעה?
התוצאות הקשות והרעות של מעללי הכנופיה עם שלל העוונות ממשיכות להזיק לנו גם אחרי שהעבריינים כבר לא אוחזים במושכות.

נו, טוב. מה לעשות. כנראה שאין ברירה אלא לנקות גם את האורוות הסרוחות שצמחו בגבעות ולא רק את השחיתויות הרבות, אחרת באות צרות נפיצות ומסוכנות.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- לוחמים בעשבים שוטים וקוצים קיצוניים. קישור למאמר בשם- חרפה, רשע ופגיעה בתורה. קישור למאמר בשם- מחדדים ומדייקים בהגדרת החוטאים. קישור למאמר בשם- לעבריינים יש רגשות עדינים. קישור למאמר בשם- עיקרה ודרכה של תורה. קישור למאמר בשם- עומר יודע מה הוא אומר. קישור למאמר בשם- המתחזים ליהודים מכפישים ומזיקים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן