פתרון חוקי ואזרחי לאיום קיומי

פתרון חוקי ואזרחי לאיום קיומי

המחאה האזרחית להצלת הדמוקרטיה הציונית מניזקה של כנופיה עבריינית שהסתבכה בערכאה החלה. מה לעשות. בכל דור ודור קמים עלינו לכלותנו, ולכן אין ברירה אלא להגן על עצמנו.

ציטוט:

זעקי, ארץ אהובה: כך מנהל נתניהו מכירת חיסול של מדינת ישראל.

חלוקת התיקים וביתורם היא העדות הראשונה לפירוק המדינה. עד לא מזמן רוב מה שקורה כאן מאז 1 בנובמבר היה נתפס כבלתי אפשרי בעליל. מי ישמור על המולדת וישלם מסים כשהדמוגרפיה והשינויים האכזריים בחוק השבות יעשו את שלהם?

ציטוט:

בר לב הגיב לחשיפת ynet על חוק הסמכויות לבן גביר: “פגיעה אנושה במשטרה”השר לביטחון הפנים עמר בר לב הגיב לחשיפת ynet על חוק הסמכויות לאיתמר בן גביר, המכפיף את המפכ”ל לשר המיועד: “מדובר בפגיעה אנושה במשטרה, בהפיכת המפכ”ל לפיון ובדריסת הדמוקרטיה”.

לדבריו, “משטרת ישראל תהפוך להיות משטרה פוליטית ובינונית שתופקר בידיים נעדרות ניסיון וחסרות אחריות; תאבד כל שארית של אמון ציבורי; ותחווה התדרדרות מקצועית, פגיעה ביכולתה להיאבק בפשיעה ובשחיתות ובריחה של קצינים מעולים שלא ירצו להיות שפוטים של פוליטיקאים”.

“מאחורי הסיסמאות הריקות מתוכן של ‘חיזוק המשטרה’ – מדובר צעדים שכל תכליתם לערער עוד יותר את סמכות הפיקוד הבכיר ואת מעמד המשטרה, ולעזאזל המדינה. את המחיר נשלם כולנו”, הוסיף.עד כאן ציטוט שכדאי לקחת ברצינות.

עד כאן ציטוט.

מעניין למה עבריינים רוצים לפגוע בשוטרים, ופושעים שואפים לרמוס חוקים.

אחרי בג”צ, ראש הממשלה, שר הביטחון, השר האחראי על המשטרה וגם משפטניות בכירות ומשפטנים רמים נראה שעכשיו גם העיתונאיות והעיתונאים כבר אומרים שדיקטטורה גזענית וסרבנית תגרום לנו נזקים חמורים.

אם התקשורת הקנוייה מבינה שחופש הביטוי נמצא בסכנה ומעיזה לבטא את חששותיה לפרהסיה אחוזת הדאגה זה אומר שעדיין יש תקווה. סך הכל, העם לפעמים מעיין בחדשות, ולכן טוב מאוד שהמזימות המזיקות מתפרסמות. הדבר יעזור ללבות חרדות קיומיות מוצדקות ויעודד הפגנות נחושות.

סטייה מסוכנת מחזון המדינה לא תתקבל בברכה, שהרי בפעמיים הקודמות זה הוביל לחורבן האומה. ניסיון לבטל חוקים ולהכשיר פושעים ושרצים יוציא המון דגלים לצמתים. זה היופי בדמוקרטיה. מותר לקבל מכות משוטרים וסילונים של מימטרים רטובים, עד שבסוף מצליחים.

חזון לאומי של מדינה ואש של אמונה אי אפשר לכבות בצורה אלימה, גם אם מכתז”יות ישפריצו סילוני מים קרים על האזרחיות והאזרחים ודחפורים ירמסו את בית המשפט הגבוה.

בעזרת השם, השופטות והשופטים לא ירשו לעבריינים לבטל את החוקים הקיימים לצרים אנוכיים ונכלוליים וזה ימנע את הצורך להטריח את התושבות והתושבים לצאת לנפנף בדגלים ללא הפסקה, עד שיבואו תיקונים.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- המערכה להצלת הדמוקרטיה החלה. קישור למאמר בשם- חיות, אחריות, עבריינות ושחיתות. קישור למאמר בשם- פושעים סידרתיים דורסים חוקים? 

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “פתרון חוקי ואזרחי לאיום קיומי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן