ציונות זו שליחות בעלת חשיבות

ציונות זו שליחות בעלת חשיבות

מידי פעם אין צורך להרבות בהסברים, שכן אחרים כבר עשו עבודה נפלאה, עם ביאורים ופירושים.

ציטוט:

“פסגת ראש העין” בין גנץ לאבו-מאזן מחממת את היחסים עם ירדן.

7 שנים לא פרסם הארמון בעמאן תמונה עם בכיר ישראלי, אלא שפגישת גנץ-אבו מאזן אפשרה לירדנים להחצין את המפגש בין המלך לשר הביטחון הישראלי.

הקיפאון ביחסים עם ירדן בתקופת נתניהו היה נעוץ ביחסים הרעועים בין המלך לבין ראש ממשלת ישראל אבל יותר מכך במדיניות בנושא הפלסטיני. המלך עבדאללה תפס את צעדי נתניהו נגד הרשות הפלסטינית ואת סירובו לנקוט בצעדים לשיפור המצב בגדה המערבית כצעד שגם מכוון נגדו ושפוגע ביציבות הממלכה.

“המסר העיקרי של המלך לשר הביטחון היה – ‘כל הכבוד. תמשיכו ככה'”, אמר פקיד ישראלי בכיר שמעורה בתכני הפגישה. לדבריו, היציבות בגדה המערבית חשובה מאוד לירדנים. המלך היה רוצה לראות גם התקדמות מדינית אבל הוא מבין שבמציאות הפוליטית בישראל קידום שיתוף הפעולה הביטחוני והכלכלי בין ישראל לפלסטינים זה הכי טוב שניתן להשיג. הוא רואה את גנץ כנושא הדגל הזה.

הפגישות של גנץ עם עבאס ועם המלך עבדאללה וכן תפקידו בקשרים עם ארצות הברית בנושא האיראני הופכים אותו לדומיננטי יותר מאי פעם במדיניות החוץ והביטחון של ישראל. הרבה מעל ומעבר לתקופת כהונתו כשר ביטחון תחת נתניהו – אז גילה פעם אחר פעם שנתניהו פועל מאחורי גבו או חוסם אותו מלקדם מהלכים. בממשלה הנוכחית גנץ מצליח בכך הרבה יותר.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? טוב שזמנו של הנאשם בפלילים תם, עבר ונגמר. היום כבר ניתן לצפות לדברים טובים שיקרו מחר.

חזון הציונות והמדינה כוללים ביטחון, שוויון וחתירה לשלום. למרבה הצער, הכנופיה העבריינית ששלטה בציון דווקא התעניינה בסרבנות, חמדנות, אגירת ממון, רצון להמשיך במעגלי איבה, חרדה, תוקפנות ומדון, והנצחת שנאה שמובילה לאסון ויגון,

כמה טוב ששר הביטחון מבין היטב את עיקרי החזון לציון. ביד אחת הוא אוחז בחרב חדה שמידי פעם מבצעת פעולה כירורגית בסוריה או בבמקום אחר בשכונה, ובידו השניה עלה זית שמביע מוכנות להסדרה, שכן הוא חושב על טובת המדינה.

כמה נחמד שאין בממשלה הרעננה נאשמים נכלוליים וסרבניים עם כיתבי אשמה אלא חבורה אחראית, נבונה, ממלכתית ושקולה. מתר לאחל לשוחרי השלום הרבה הצלחה, שכן הם שליחי השכינה. חימום יחסים זה נפלא, והדבר מאוד יועיל לכל השכונה.

קישור למאמר בשם- שוב מדברים עם השכנים. קישור למאמר בשם- הללויה! התקווה עוד לא אבדה. קישור למאמר בשם- הכנופיה הודחה והציונות שבה לנתיבה. קישור למאמר בשם- ניתן להגשים את החזון לציון.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “ציונות זו שליחות בעלת חשיבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן