קיצונים אלימים מבקשים גבולות ברורים

קיצונים אלימים מבקשים גבולות ברורים

הטרור היהודי הוא סיכון לאומי. המסר הזה חזר על עצמו כאן באופן די תמידי, אבל למרבה הצער טרם שיפר את המצב הלאומי.

כדי לסייע לאומה שכבר סבלה להבין שקיצונים אלימים וסרבניים מתגרים בכוחות גדולים וגורמים לחורבנות לאומיים הפושעים לאחרונה הדגימו לנו שהם סרבניים, מרדניים, תוקפניים, עברייניים ומאוד מסוכנים.

ציטוט:

שני קציני צה”ל, לוחם ונהג משאית הותקפו ונפצעו בידי ישראלים.

המתפרעים הציתו משאית בטענה שהיא מובילה סיוע הומניטרי לעזה. כוח צה”ל שהגיע למקום – הותקף גם הוא. בצה”ל אומרים כי בכלל לא מדובר במשאית שהובילה סיוע לרצועה.

עד כאן ציטוט.

פרט למעצר מיידי והענשה חמורה למבצעי הפוגרום והתקיפה, אולי חשוב להסביר לפושעים לאומנים פרועים שלובשי המדים מצייתים להוראות פתיחה באש כאשר יש סכנה לחיים.

בהתחלה החיילים מזהירים, אחר כך יורים באוויר, ואם זה לא עוזר לעצור את ההמון המשתולל הם מכוונים לרגלים ומרוקנים מחסניות עד שאין יותר איומים עומדים שזוממים לגרום נזקים.

יש אפשרות שאחרי הדגמת יכולתו של הצבא הפוגרומאים יזדקקו לשיקום ארוך ומלא יסורים, ואולי חלקם ימשיכו להיות צולעים או חלילה נכים הרבה שנים. חוץ מזה, אולי הם גם יבינו שלא כדאי לתקוף חיילים ישראלים.

מי שינסה לפגוע בחיילים וקצינים מסכן את עצמו, שהן לפי חוקים מותר ללוחמים להתגונן מפני איומים אלימים.

כדאי גם לצלם את האירועים כדי להראות שהלוחמים פעלו לפי הכללים. יהייה יפה לראותם שמים חוסמי עוקרים לנפגעים הבוכיים, ומזמנים אמבולנסים לפנות את הפצועים.

זה קצת לא נעים לדווח ברבים, אבל למרבה הצער נראה שבעולם גילו שעל מדינת היהודים השתלטה חבורת פושעים גזעניים, סרבניים ולוחמניים, והם לא ממש דמוקרטים או שוחרי הסדרים.

אולי כדאי שנפעל באמצעים דמוקרטיים וחוקיים ללא דיחויים רבים כדי לתקן את הכשלים, המחדלים והקילקולים לפני שיבואו אסונות נוספים.

חלילה, אם זה לא יקרה במוסדות שיפוטיים ישראליים, חלילה כולנו נחשב לפושעים בינלאומיים.

קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בשם- כיתבי אשמה ופשעי מלחמה. קישור למאמר בשם- שנאה אלימה אינה עיקרה. קישור למאמר בשם- טרור יהודי זה סיכון לאןמי. קישור למאמר בשם- התרסה ופשע גוררים הענשה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “קיצונים אלימים מבקשים גבולות ברורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן