רודנים שאפתניים ונזקים גדולים

רודנים שאפתניים ונזקים גדולים

מידי פעם, מי שמרגיש קצת חשוף, קטן, זנוח, נטוש, משועמם או מאויים חש צורך עז לאיים, להתלהם, לעשות קול רם ולעורר את תשומת ליבו של העולם.

אולי הדבר קצת לא נעים אבל ככה זה, במיוחד עם שליטים חסרי מעצורים, בלמים או איזונים דמוקרטיים. למעשה, ההיסטוריה העגומה מראה שהמון אזרחיות ואזרחים שוב ושוב מאוד סובלות וסובלים בגלל רגשותיהם האישיים של רודנים יחידים, שעושים כל מה שהם רוצים בלי להתחשב באחרות ואחרים.

ציטוט:

.רוסיה תבצע תרגילים רחבי היקף כולל ירי טילים בליסטיים וטילי שיוט.

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין יפקח על שיגור טילים בליסטיים בתרגיל גרעיני שייערך בשבת, לאחר שמוסקבה טוענת כי 9,000 אזרחים פרו רוסים מתו ב”רצח עם” באוקראינה ותוכנית הפלישה של רוסיה נחשפה על ידי המודיעין הבריטי | נמשכים המאמצים למנוע את מלחמה עקובה מדם.

עד כאן ציטוט.

אז מה עושים כדי להרגיע את מצב העניינים? הרוסים רוצים להראות שהם חזקים ומאיימים, וזה כנראה אומר שהם חשים מאויימים ועצבניים.

נו, טוב. אולי המעצמה המודאגת תרגיש יותר רגועה ובטוחה אם היא סתם תתקוף שכנה חלשה, תפגע בתושבות, בתושבים, בילדות ובילדים, ותגרום להרס קטלני שתוצאותיו בעצם גם מאוד יזיקו לרוסים התוקפניים?

לא מספיק ששליט רוסיה הנחמד עזר לאסד לבצע רצח עם של מאות אלפי אזרחים סורים, עכשיו הוא רוצה גם לטבוח באוקראינים המסכנים? למה הצאר בעצם גורם להרג של אנשים, נשים, זקנות וילדים? מה רע בדיונים והסכמים? מה, רגשות אישיים ורווחים פוליטיים יותר חשובים מחיים?

מעניין מה יאמרו על הפגנת השרירים המיותרת הזו העמים התרבותיים, החמושים והמוסריים. מי יודע? יתכן שגם השוכן במרומים צופה בחטאים, ולקראת יום הדין כבר מבקש מהמלאכים המשפטיים להכין את האישומים.

קישור למאמר בחדרי חרדים. קישור למאמר בשם- הצגה, פוזה, חיל ורעדה. קישור למאמר בשם- הידברות סובלנית עדיפה מהשמדה הדדית.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “רודנים שאפתניים ונזקים גדולים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן