רומזים, מסמנים, מנטרלים ומתכוננים

רומזים, מסמנים, מנטרלים ומתכוננים

ברצונו של אללה הכביר והרחום, יבורך שמו לעד, לרשימת הזדים הקדושים שעלו למרומים נוסף עוד שם אחד, והוא לא לבד.

מסתבר שמי שזומם לפגוע באחרים לוקח על עצמו סיכונים קיומיים. חוץ מזה, הגיע הזמן שבמקום רק לגנוב ארכיונים ארכאיים האיראנים הרשעים יבינו שהישראלים לא סתם מדברים אלא גם פועלים.

בסוריה המישלוחים הנפיצים והמסוכנים מאיראן מתאדים די מהר אחרי שהם מגיעים. לא חבל להמשיך לבזבז ציוד יקר ואנשים טובים על ניסיונות לפגוע ביהודים? הרמזים הבוהקים, הרועמים והעצובים אינם מספיקים?

למרבה הצער, אם לא יהיו הסדרים שיניחו את דעתם של כל הצדדים מה שקורה עכשיו זה רק פתיח לאירועים קצת יותר מרשימים, שלא לומר בוהקים, רועמים, היסטוריים או עגומים.

ציטוט:

דיווח באיראן: מהנדס טילים בכיר במשמרות המהפכה נהרג.
מתרבים הדיווחים על מותו של סעיד ת’מרדאר מוטלאק, שנחשב למהנדס טילים בכיר במשמרות המהפכה באיראן • הדיווח לא פורסם בכלי התקשורת האיראניים, אך בחלק מהמודעות נטען כי הוא מת כשהיד • בדיווחים רבים על מותו נכתב כי “חוסל על ידי המוסד”, ואף נטען כי המשטר איים על הוריו שלא יחשפו את הסיפור.

עד כאן ציטוט.

אומנם, בכותרות העיתונים מידי פעם פרשנים נרגשים מדברים על אימונים משותפים, תקיפה אפשרית וחיסול תוכנית הגרעין של האיראנים, אבל במציאות הדברים כנראה יהיו שונים. בינתיים רק יש קצת רמזים, חיסולים ממוקדים והשמדת נשקים יקרים שמתפזרים להמון חלקים חרוכים אצל הסורים.

אין טעם סתם לעצבן את האיראנים בתקיפה עם מטוסים חמושים שכן הם מייד יורו לכל שליחיהם באיזור למרר לנו בעבורם את החיים. אם כבר מחליטים על חיסול איומים כדאי לוודא שיהיו ביצועים יעילים וסופניים שיסבירו לכל האחרים שאנחנו לא משחקים כשמדובר בקדושת החיים.

בעברית קלה, כדי לחסל סכנה אמיתית ומוחשית לאומה אין באמת צורך לשלוח מטוסי תקיפה, רק להגיע להבנה שאין ברירה. לא צריך לסכן טייסים מוכשרים ואמיצים כשיש שלל אמצעים שהם לא פחות יעילים ומדוייקים.

מצד שני, אולי יהייה נחמד לשלוח כמה צילומים אוויריים מרהיבים ממרחקים בטוחים, שכן זה בטח יסביר לכולם שהישראלים לא משחקים כי כבר קצת נמאס להם להיות הקורבנות התמידיים.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- יפה ששולחים הסברים לזדים. קישור למאמר בשם- הישראלים לא משחקים. קישור למאמר בשם- למה המאויימים מאיימים? קישור למאמר בשם- מחוסר ברירה עשוייה להעלם סכנה. קישור למאמר בשם- קדושת החיים וסיכונים קיומיים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

3 thoughts on “רומזים, מסמנים, מנטרלים ומתכוננים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן