רע”ם עשתה את היום בהיר

רע”ם עשתה את היום בהיר

ממש קשה להאמין, אבל הדבר פורסם בעיתונים כך שיתכן שהידיעה אינה מופרכת לחלוטין.

ציטוט:

מנסור עבאס הודיע: “רע”ם נותנת הזדמנות נוספת לממשלה”

חברי רע”ם הגיעו למשכן הכנסת, ובאופוזיציה החליטו למשוך את הצעת החוק לפיזור הכנסת

עד כאן ציטוט.

למרבה ההפתעה, מסתבר שמיעוט ישראלי שמושמץ, מוזנח, מקופח, מוכפש ומופלה לרעה מאז קום המדינה לא באמת רוצה שיהייה כאן מישטר גזעני, כוחני, לאומני, סרבני ולוחמני אלא דווקא מעדיף שילטון דמוקרטי ושוויוני. מה אפשר לומר על הדבר המוזר? ממש מפליא. למה המיעוט הישראלי שנולד מוסלמי לא אוהב את הנאשם הפלילי?

מי יודע? אולי שנאה באמת מאחדת את המחנה, שכן נראה שכל הגורמים הפוליטיים בארץ עושים ניסים וניפלאות רק כדי שהפושע הסידרתי לא ישוב לכיסא

יתכן שהקבוצה במדינה שסבלה מהכי הרבה הסתה ושנאה, שלובתה בכוונה רעה, מעדיפה שוויון ודמוקרטיה על פני מלחמה מתמידה, השפלה ורדיפה?

לנוכח ההתפתחות הנפלאה יתכן שהמורשעת הלקויה חשה קצת המומה, ואולי הנאשם מתחיל להבין שקרב סוף חגיגת השחיתות, ההסתה, הרמייה והשנאה.

במבחן התוצאה, הממשלה הרעננה לא נפלה. השנאה, ההסתה והאיבה שטופחה על ידי העבריין שמצפה להרשעה לא הצליחו שוב לבלבל את דעתה של האומה, זו שעיקר תורתה לא מתחיל במילה- ושנאת.

רק לפני זמן קצר נפתח מושב החורף במליאה, העבריין המוכר עלה בחליפה יפה לבמה וטען שעוד רגע קט, בין רגע או ממש תוך תקופה קצרה, לכאורה, הוא בטח ישוב לשלוט במדינה תוך רמיסת ההנהלה הדמוקרטית שנבחרה.

זכותו של הנאשם להשמיע בחופשיות לציבור הסקרני מהגיגי ליבו, לפרסם ברבים את תקוותו ולדבר על שאיפתו לברוח מגורלו, אבל לפי הכתוב בעיתונים כנראה שזה לא ממש יצליח לו.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- מי יפול? ההנהלה או הפושע?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן