רק רשעים מפקירים חברים

רק רשעים מפקירים חברים

מי ששימש כרמטכ”ל ושר ביטחון בממשלת ישראל עשוי להיות יעד נחמד בעבור כל מחבל.

למרבה המזל, קצינים קרביים הם בדרך כלל אנשים נחושים, נועזים, נבונים ואמיצים. למעשה, הם לא מפחדים לנסוע למרחקים גדולים כדי לנסות לסייע למדינת היהודים גם בלי עשרות מאבטחים, ערמות של לבנים מצחינים, קהילת מעריצים, קבוצת עוזרים, כמה ספרים, טבחים, מאפרים ונושאי כלים. ממש מדהים.

ציטוט:

האיסור של נתניהו: לא לטפל באבטחת גנץ בבריטניה.
שגרירות ישראל בבריטניה קיבלה הנחיה שלא לסייע לביקור של גנץ, ולא רק בהיבט הלוגיסטי. ההחלטה של לשכת רה”מ נוגעת גם לעניין אבטחת ביקורו: השגרירות נמנעה מטיפול בסיורי האבטחה של גנץ, והשב”כ נאלץ להסדיר אותם לבדו.

עד כאן ציטוט.

טוב שלא ארעה שום תקלה לא רצוייה במהלך הנסיעה החשובה, שכן חלילה אם היתה נופלת מראשו של בני שערה העולם ורעייתו היו מביטים בכותרת שלמעלה בתמיהה רבה. שר הביטחון הישראלי לשעבר התנדב, בא אל מתחת לאלונקה שהופקרה ועזר למצב המדורדר, והפושע החליט מסיבות אישיות, חסרות אחריות ונקמניות ששלומו יופקר?

מי שלא מספק אבטחה לשותפים שעשויים להיות יעדים לאוייבים בעצם מראה לציבור שלא אכפת לו משלומם וביטחונם של אחרים. ככה מתנהגים לשותפים בכירים? הישראלים מפקירים חברים בגלל עיניינים פוליטיים? מה לגבי טובת מדינת היהודים?

יורש היצר הפרוע והתוקפני נוהג להסתבך בפלילים, ממש כמו הוריו העברייניים.

כנראה שבגלל המלחמה והשאלות המעצבנות לגבי הכשלים של האחראים הוא נמלט לשלוות גולה. יתכן שהנער שטרם התבגר מתפנק על חשבון אחרים, שכן לא ממש בטוח שהוא מייצר מזומנים. מצד שני, אולי יש לו רווחים מעמל כפיים או מתנות מהדודים ולכן לא ברור למה לבית המשפט הוא לכאורה סיפר שכביכול אין ביכולתו לשלם קנסות גבוהים.

בקיצור, בנם הסורר והמרושע של הנאשם בפלילים והמורשעת לקוייה ברח לו מהמדינה בזמן מלחמה והוא מקבל אבטחה צמודה ויקרה, רק בגלל קרבת המשפחה. ללא קשר, החוצפן העלה ברשת שאלה קנטרנית בכוונה ותהה מי מספק לבני הגנה. כנראה שזו שאלה טובה שהרי אבא שלו חשף אותו לסכנה, בכוונה.

אפשר לחשוב שיורש היצר מחזיק בידע ביטחוני רגיש או שתרומתו למדינה מצדיקה הגנה צמודה. דרך אגב, מי משלם עליה? חברים של אבא או הפרהסיה?

ההסתה הפרועה כנגד בני מאוד מזכירה את התקופה האפילה שקדמה לרצח הנורא. במקום לשמור עליו בשל תרומתו החשובה למדינה ראש הכנופייה מתיר את דמו ולא מספק הגנה?

אפשר לחשוב שאין לפושע עיניין לשמור על ביטחונו של שר בממשלה, סתם בגלל עינייני פוליטיקה או מחמת קינאה, וזה מזעזע וגם מהווה סכנה.

הערה אחרונה: את התמונה המזוייפת שלחה למערכת כתבתנו בינה, שהיא בעצם מכונה חסרת דיעה ולכן קצת קשה להאמין לה. במציאות הפושע אינו מלך והמורשעת הלקוייה אינה מלכה. בדמוקרטיה החוק בעצם שולט ולא מצב רוח רע בהנהלה.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- הסתה פרועה בשירות הוד מלכותה. קישור למאמר בשם- קצינים אחראיים ונאשם בפלילים. קישור למאמר בשם- יורש היצר לא משתפר. קישור למאמר בשם- הנוכל מחבל במצבה של ישראל.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה עד שנת 2014 באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס ליד ניו יורק. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן