שבועת אמונים ופושעים סידרתיים

שבועת אמונים ופושעים סידרתיים

אולי זה נשמע כמו פתיחה לבדיחה עגומה אבל זו היא למעשה האמת המטרידה: פושע מורשע מונה על ידי נאשם בשלל כיתבי אשמה לפקד על המשטרה, כנראה בתיקווה לחלץ את ראש הכנופייה הנכלולי מהדחה, הרשעה וישיבה בתא.

למרבה הצער, חברי הכנופייה גם זוממים לרמוס את חוקי הדמוקרטיה ולבגוד בחזון המדינה לשלום, שיוויון והסדרה, וזו בעייה שמאיימת על המדינה וביטחונה.

בזכות מעלליו המזיקים של הפושע שמסובך עד צוואר בשלל כיתבי אשמה נוצר לנו מצב קצת מוזר, שבו בהנהלה יש קיצונים סרבנים ולוחמניים שמתנגדים לקיים את הכתוב במגילה ולקיים את מצעה הרשמי של האומה.

למען ביטחונה, שלומה וטובתה של המדינה חברי אופוזיציה אחראיים, מנוסים ושקולים התנדבו לחבור לכנופיית ההנהלה כדי למנוע צרה הרבה יותר גדולה. מצד שני, הצבא נאלץ להפעיל סמכות שכן המשטרה משום מה לא מבצעת את תפקידה, שלא לומר מפריעה.

ציטוט:

פרסום ראשון: כביש ניצנה הוכרז שטח צבאי סגור.

לאחר שכרם שלום הוגדר שטח צבאי סגור, מפגינים חסמו אתמול את מעבר ניצנה.

לאחר שמפגינים ומוחים מנעו בשבוע האחרון כניסת משאיות אספקה וסיוע מישראל לעזה ממעבר כרם שלום, המעבר הוכרז שטח צבאי סגור. בעקבות ההכרזה, המוחים הגיעו למעבר ניצנה – ומנעו כניסת משאיות ממנו. אתמול נכנסו 39 משאיות סיוע הומניטרי בלבד לעזה דרך מעבר ניצנה, לאחר שעברו בדיקה במעבר. 158 משאיות נוספות עברו לרצועה דרך מעבר כרם שלום.

עד כאן ציטוט.

לכרגע, צריך להמתין קצת בסבלנות רגועה ולראות מי ינצח במערכה- קיצונים מרדניים, שוטרים עם פרשים ומכת”זיות או כמה מסוקי קרב, כוחות שיריון ויחידות מיוחדות.

לעת עתה, נראה שצה”ל גובר על הקלגסים שמצייתים לפושע המורשע, וזה טוב למדינה.

קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בשם- קיצוניים מרדניים ואסונות לאומיים. קישור למאמר בשם- הסכנה בגישה השגוייה של הכנופייה. קישור למאמר בשם- הכנופייה מתנגדת לחזון המדינה? קישור למאמר בשם- מרד בחזון לציון יביא אסון.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “שבועת אמונים ופושעים סידרתיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן