שחקנים, עורכי דין ופוליטיקאים

שחקנים, עורכי דין ופוליטיקאים

עורכי דין ופוליטיקאים קצת דומים לשחקניות מאופרות ולשחקנים שמחופשים בחליפות פאר שתפרו במיוחד בעבורם יצרנים מפורסמים.

למעשה, המקצועניות והמקצוענים מתמחות ומתמחים בדברים מאוד דומים, שלא לומר זהים לחלוטין.
הזהות היא בהתחזות, ביכולת לדקלם מילים משכנעות בלי שמתכוונים ברצינות, בשימוש בתחפושות, במאפרות, בפעלולים ובתרגילים דרמטיים שונים שעיקרם הוא לקבל קצת תשומת לב מהצופות והצופים.

אולי כדאי לתת דוגמה לדברים, אחרת חלילה הם לא יהיו מספיק מובנים מחמת היותם ערטילאים, עלומים או לא לגמרי נהירים.

ציטוט:

סער: “נתניהו לא יבחל בשום דבר כדי לנסות לחזור לשלטון”

ציטוט עם ציטוט:

החוק להגבלת כהונת ראש ממשלה יעלה לוועדת השרים לחקיקה ביום ראשון.

שבוע אחרי העברת התקציב, שר המשפטים גדעון סער הודיע כי יקדם את החוק שיגביל כהונת ראש ממשלה לשמונה שנים. החוק לא יחול רטרואקטיבית, כך שלנתניהו תהיה אפשרות להתמודד על התפקיד ואף לכהן בו שמונה שנים נוספות.

עד כאן ציטוט שלאורה מעיד על התחזות, נכלוליות וניסיון לרמאות, שכן החוק המוצע בעצם קצת מתחכם וכלל לא פותר את הבעייה שבעבורה הוא הוצע.

אם רוצים לבער את הפשע ממסדרונות ההנהלה למה לתת לנאשם פלילי שהוא עבריין סדרתי הזדמנות לשוב חזרה? אומנם הכותרת מכריזה על מאבק בפשיעה, אבל למה הוא לא יחול על הנאשם בשלל כיתבי אשמה? אולי זו קצת בעייה?

עד כאן ציטוט עם ציטוט.

אולי כדאי לחזור על עיקרי הלעיל לפני שקופצים למסקנה חפוזה וטועים, שזה די מתסכל. הנה הציטוטים שוב:

סער: “נתניהו לא יבחל בשום דבר כדי לנסות לחזור לשלטון”

שר המשפטים גדעון סער הודיע כי יקדם את החוק שיגביל כהונת ראש ממשלה לשמונה שנים. החוק לא יחול רטרואקטיבית, כך שלנתניהו תהיה אפשרות להתמודד על התפקיד ואף לכהן בו שמונה שנים נוספות.

עד כאן חזרה מעצבנת על מה שהופיע בפיסקה הקודמת.

בעברית קלה, שר המשפטים עושה כאילו הוא נלחם במושחתים אבל במציאות החוק שהוא מציע לא מגן עלינו מפני עבריינים עם שלל אישומים פליליים.

כאמור, פוליטיקאים, עורכי דין, שחקניות ושחקנים אינם ואינן כשאר בני התמותה הרגילים. לפרנסתם הם מתחזים, מרמים ועושים תעלולים, ולפעמים זה אפילו משעשע את הצופות והצופים שמשלמות ומשלמים.

אם סער לכאורה לוחם באומץ במושחתים אז למה הוא מציע חוקים שיאפשרו לעבריינים סדרתיים לחזור ולנהל לנו את החיים? מזל שהצופות והצופים לא שמו לב לדברים הסותרים והמבלבלים, שכן ללא אמינות אפילו השחקנים מנוסים נכשלים והקהל קולט שהם לא ממש משכנעים.

מי יודע? אולי הציבור יקבל רושם מוטעה שסער מנסה לנקות את הסחי בזמן שהוא בעצם לא אוסר על נאשם פלילי לחזור לתפקיד ציבורי לאומי.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- עורכי דין ופוליטיקאים משחקים במילים. קישור למאמר בשם- לוחמים בפושעים ומוותרים לעבריינים. קישור למאמר בשם- צוללות, מטוסים, מושחתים וסיכונים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

2 thoughts on “שחקנים, עורכי דין ופוליטיקאים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן