ראש הימין הוא עבריין אמין?

ראש הימין הוא עבריין אמין?

למרבה הצער, בימין לא ממש שולט אדם נחמד, מוסרי או אמין.

מי יודע? אולי בגלל זה הנאשם הפלילי שהוא עבריין סדרתי וגם כזבן נכלולי זומן לבית דין?

החטאים המפורטים והמגובים באישומים הרבים הם יחסית די משעממים, וגם כנראה שחלה התיישנות על אי מניעת ההסתה המסעירה שהובילה לרצח רבין.

מצד שני, מי שלאחרונה אישר לדרוס עשרות מאמינים תמימים במירון והתעלם בחוסר אחריות מסיכונים ידועים כנראה לא יצא נקי לחלוטין.

למעשה, גם בגידה בביטחון התושבות והתושבים בעבור המון מזומנים עשייה להוביל למאסר של הרבה מאוד שנים, שכן מדובר בסכנת חיים למיליונים.

מה היא הגישה הראוייה והטובה ששלטה בלשכת הנאשם המודח שפעם היה ראש ממשלה במשך תקופה יותר מידי ארוכה במקום זה שנרצח בירייה, אחרי הסתה פרועה שלא נמנעה או גונתה אלא דווקא לובתה וטופחה?

ציטוט:

נתן אשל: “מירי רגב בהמה, השנאה מאחדת את המחנה”
מקורבו של נתניהו אמר בשיחה שהוקלטה עם גורם מקצועי שרצה לשכור את שירותיו: “הציבור הלא-אשכנזי שונא הכול”.

עד כאן ציטוט שמעיד די בבירור על רישעות, נכלוליות, זדוניות, גזענות, אנוכיות, כוחנות, גסות ואטימות חסרת אחריות.

אולי עוד ציטוט ידגים את שיטת הפעילות?

החברה מימנה את הריגול נגד גנץ – הבעלים פועל ממשרד עורך דינו של נתניהו.

עד כאן עוד ציטוט.

אולי כדאי לנסות להסביר לשוגים הטועים ששנאה, חמדנות, עבריינות ורשע אינם חלק מההוראות שקיבלנו בתורה שמשה הביא מההרים.

מי שמצפצף על חוקים וזולתים אחרים למען רווחים אישיים כנראה יסיים את הקריירה במתקן כליאה, ביחד עם מורשעים, פושעים וכלואים נוספים, ובלי סיגרים שעליהם שילמו אחרים.

גם השוכן במרומים שהכל ברצונו, כולל האישומים והסיבוכים לחוטאים, ואפילו האזרחיות והאזרחים ישמחו לראות מה עולה בגורלם של חוטאים סדרתיים. רק צריך להיות קצת סבלניות וסבלניים.

יתכן שיהיו בארץ כמה מאוכזבות מתוסכלות ומאוכזבים עצבניים כשיפורסמו פיסקי הדין המביכים. זה באמת לא קל להבין שמוכר רהיטים מכר המון שקרים ריקים במשך הרבה שנים להרבה בוחרות ובוחרים.

נו, טוב. לפחות עכשיו לא מובילים אותנו נאשמים בפלילים וכבר יש שיפורים רבים: אין סגרים, אין פוגרומים בערים, אין לינצ’ים בקניונים, אין הפגנות שבועיות בכל הצמתים והגשרים, אין מערכות בחירות יקרות ומיותרות כל כמה חודשים, אין מטר טילים או טיפטוף מעצבן של עוד ועוד אישומים פליליים.

אם כלום לא היה הרי שאין כל סיבה לחרדה, בעתה, אימה או דאגה. מצד שני חלילה ימצא שמשהו לא היה כשורה, בטח נשמח שמתקנים את הבעייה, סותמים את הפירצה ומנקים את האורווה למען שלום המדינה.

קישור למאמר בכלכליסט. קישור למאמר בדמרקר. קישור למאמר בשם- מישגים פליליים מסייעים להפקת לקחים. קישור למאמר בשם- הסתבכות פלילית זו הזדמנות חינוכית. קישור מאמר בשם- שובה של התקווה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן