שקר הסקר הבל הבן

שקר הסקר הבל הבן

נשיא אמריקה, שהוא דמוקרט ציוני, הזהיר את הנאשם הפלילי שסרבנות, גזענות ותוקפנות יגרמו לישראל לאבד את תמיכת העולם החופשי.

בתגובה לאזהרה, הפושע סיפר שלדעתו המציאות שונה, אבל קשה להאמין לכזבן סידרתי שמשקר בכל פעם שהוא משמיע איזה אמירה.

חוץ מזה, אפילו שהעבריין לכאורה סבור שכרגע מצבו נפלא, חשוב לזכור שכבוד הנשיא הסביר מה חלילה יקרה בעתיד ולא לפני שבוע, וזאת במידה ולא יבוא שינוי מיידי בגישה השגוייה והמזיקה של ראש הכנופייה.

למרבה הצער, די ברור שעימות מיותר עם אמריקה וסרבנות לפשרה שתפסיק את הלחימה לא יועילו למדינה, ביטחונה או שלומה.

ציטוט:

פי 6 יותר: דוח חושף זינוק באירועים האנטישמיים ב-2023 בעקבות המלחמה.
בארה”ב נרשמו כ-337% יותר אירועים אנטישמיים במהלך 2023 ומספר הפוסטים האנטישמיים זינק ב-919% • שישה יהודים נרצחו על רקע אנטישמי, בצרפת נרשמו כ-1,800 אירועים אנטישמיים מתחילת המלחמה • השר שיקלי: “העם היהודי לא חווה מאז שנות ה-30 של המאה הקודמת עוצמות כאלה של שנאה”

ציטוט:

הסקר שבו התהדר נתניהו, והקולות בארה”ב שמזדהים יותר עם הפלסטינים.
בתשובתו לביידן, רה”מ התבסס על סקר שהשווה את ישראל מול חמאס – ולא מול הפלסטינים. רוב הסקרים האחרים מציגים תמונה שונה, ולפי אחד מהם האמריקנים אכן תומכים בישראל, אך בשיעור נמוך בהרבה מזה שהציג נתניהו. הבעיה הקשה: עמדות הצעירים והדמוקרטים.

עד כאן ציטוט.

אז מה, הפושע אמר שכלפי ישראל לכאורה יש אהבה? זה אומר שלדעתו כבוד הנשיא שגה, התבלבל או סתם טעה? במילים אחרות, הצגת נתונים שגויים ולא אמינים בתוספת רמז שגם הנשיא של האמריקאים מפריח כזבים בעצם מייצגים מהלכים מזיקים, מעליבים ומביכים.

לא בטוח שקצינים אחראיים, שקולים והגונים ירצו להמשיך לסייע לראש הכנופייה אם הוא לא יקשיב לדיברי תבונה, דבר שיגרום נזק וסכנה גדולה למדינה.

סך הכל, סיכסוך עם התומכת הכי גדולה וסירוב להגיע לפשרה שתשיב את החטופות והחטופים הבייתה יובילו לאסון, ואין צורך להשאיר ראש בריא במיטה שמצבה בקרוב יעורר דאגה בגלל מעללי הכנופייה המזיקה, זו שלעת עתה עדיין אוחזת במושכות השילטון בציון.

לא בטוח שלמורשעת הלקוייה יש קשר תמידי והדוק עם המציאות, אבל אין לדיעה הזו שום אימות שכן בית המשפט סירב לדרוש שהמשפחה תערוך פגישה לצורך אבחנה עם איש מקצוע בעל מומחיות, והבעייה העלומה שאינה ברורה עשוייה להשפיע על בעלה לרעה, וחלילה גם לפגוע במדינה.

בעבר הגברת המ-ש-כ-י-ל-ה. כבר צרחה- “שתשרף המדינה”, ולמרבה האימה נראה שחלק מההבטחה כבר קויימה, ויורש היצר גם ברח לחיות בנוחות ורווחה בגולה, עם אבטחה על חשבון המדינה.

קיושר למאמר ב- N12. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- הנוכל מחבל במצבה של ישראל. קישור למאמר בשם- פושע סרבני ועולם ציוני. למאמר בשם-עזרה בינלאומית לדמוקרטיה הציונית. קישור למאמר- מלחמה תדחה הרשעה? קישור למאמר בשם- הפושע מסתבך עם אמריקה?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה עד שנת 2014 באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס ליד ניו יורק. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן