תוכנית פעולה זו הגדרה רגועה

תוכנית פעולה זו הגדרה רגועה

זה לא נעים לקום על הקמים, אבל אם לא משכימים במטרה להגן על החיים מתעלמים מהוראה חשובה בכתובים. למעשה, כדי להגן על החיים מותר להשתמש בכל האמצעים, ואפילו לשכוח מהחובה לכבד אחרים ולא לגרום להם נזקים.

כנראה שההיסטוריה אוהבת משחקים משונים, אבל יודעי דבר מספרים שהכל בעצם ברצונו של הרב חסדו השוכן במרומים. ללא קשר למי באמת אחראי למצב הדברים, לא תמיד הם מובנים, אבל לנו אין הרבה שליטה או ברירה אלא אולי לנסות להתמודד עם האירועים.

האם צאצאי השורדים את הניסיון הרצחני האחרון להשמיד את כל היהודים יאלצו להדגים לפרסים מה עולה בגורלם של אלה הזוממים לגרום לנו נזקים סופניים לצרכים פוליטיים, שהרי אין ביננו סיכסוכים?

כאמור זה לא ממש נעים, אבל לפי הכתובים חיוני וחוקי להגן על החיים, ובקרוב מאוד כנראה שנראה שכבר מוצו כל הניסיונות הדיפלומטיים המנומסים, ואולי נאלץ לנטרל איומים ללא היסוסים, אפילו שהדבר עשוי לשנות את האקלים החמים או קצת להטריד את הגויים המבוהלים.

ציטוט:

שינוי עמדת ארה”ב מול איראן דורש מישראל תוכנית פעולה חדשה.

עד כאן ציטוט.

יש סבירות מסויימת שאם נראה שגישה דיפלומטית לא עובדת אז איראן לא תהייה קיימת, אבל ישראל הרשמית חלילה לא מאיימת אלא רק מסבירה, מזהירה, מסמנת, מתאמנת, מתכוננת ורומזת.

בעזרת השם, לא תהייה חובה לעשות היסטוריה עצובה או לשנות את המפה, אבל יתכן שהכל ברצונה של השכינה או איזה פרסי מזוקן עם מצנפת יפה. כנראה שנספר לעולם הנדהם שהזהרנו, הסברנו, התרענו והתחננו, אבל לפעמים אין ברירה אלא לעשות את העבודה בעצמנו שכן מדובר בקיומנו.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- בלי הידברות יבוא עימות. קישור למאמר בשם- יתכן שיהייה עימות נטול עמימות? קישור למאמר בשם- אפילו פרשנים מנוסים כבר מודאגים. קישור למאמר בשם- אם אין אני לי מי לי. קישור למאמר בשם- לבינתיים איראן עדיין כאן. קישור למאמר בשם- מריחת זמן וענני עשן לבן. קישור למאמר בשם- כל האופציות ועוד כמה אפשרויות. קישור למאמר בשם- זה נימוסי להתריע לפני צעד סופני. קישור למאמר בשם- לפעמים אמצעים נוראים נעשים כשרים. קישור למאמר בשם- מותר לקום על הקמים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

2 thoughts on “תוכנית פעולה זו הגדרה רגועה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן