תיקון עולם זה לא דבר שתם

תיקון עולם זה לא דבר שתם

ווידוי נאות:

למרבה הצער, פסיכולוגים סקרניים לעיתים כל הזמן שומעים ורואים דברים שאנשים מסתירים בציבור אבל חשות וחשים בפנים.

יתכן שהמטופלות והמטופלים לא ממש מודעות ומודעים למה שהמטפלות והמטפלים רואים. למעשה, דומה שרוב האזרחיות והאזרחים לא תמיד קולטות וקולטים רגשות אנושיים כמו אלה המתמחות והמתמחים בכאלה תעלולים הרבה שנים.

כדי לא לבכות רוב הימים או חלילה להשתגע אחרי חודשים ספורים בתום הלימודים צריך ללמוד לא להתרגש ממעלליהם של אנשים, שכן הם רק אנושיים. הרבה תלמידות ותלמידים רוכשות ורוכשים ידע במהלך הלימודים המפרכים, ההדרכה והאימונים, אבל לא תמיד כל הכיתה המסיימת באמת מקדישה חיים שלמים למאמץ לסייע לאחרות ואחרים לחיות עם פחות סיבוכים וקשיים.

מתקני עולם תמימים סבורים צריך לנסות לתקן קילקולים ולנסות לעזור לאחרות ואחרים שכן זו מצווה מהכתובים, אבל מיותר להתעצבן מכשלונות מביכים אלא רק להפיק לקחים כדי לשפר ביצועים. חוץ מזה, הרווחים הכלכליים מהמאמץ המתסכל וחסר התקווה לתקן את המציאות החברתית המרה הם די דלים.

רוב האנשים שאינם שרוטים עקב זולתנות יתר אינם ממש מוטרדים ממצב השכנים, והם גם לא מתרגשים מדברים שנוגעים לאחרים, שהרי לא את כולם הם בכלל מכירים, ובעיקרון לדעתם הם עצמם יותר חשובים.

זה לא פשוט לראות ולשמוע את הדברים שעוברים על הברואות והברואים, ולמטופלות והמטופלים אין באמת טעם להסתיר סיפורים על ספת הטיפולים, אז בדרך כלל הן מאוד כנות וכמותן גם הבנים כנים, אמיצים, ישרים וגלויים.

מסתבר מהדיווחים שלא תמיד אנו מתחשבים ביצירות וביצירים, כנראה בגלל שבתוך תוכנו אנו אנוכיות ואנוכיים, חמדניות וחמדניים, חוששות ומפוחדים. אולי בגלל זה במציאות אנו גם לא תמיד מתחשבות ומתחשבים או סתם גורמים נזקים איומים לילדים, לנשים, למיעוטים ולהרבה אחרים

אז מה עושים? כנראה שרק את כל מה שיכולות ויכולים כדי לקדם את הרעיונות העיקריים מהכתובים הנבונים. מה שחשוב זה לקבל את המגבלות והמחסומים בלי לחוש מיואשים, ולא לוותר לעולמים.

את העבודה הזו לא עושים למען רווחים אלא משום שזה נחמד למלא את המומלץ בכתובים. למעשה, בצורה זו, ישנים מצויין בלילות חשוכים ולא סובלים מחרדות, חששות מיריבים זדים או סתם מפחדים קיומיים, שופטים ומתקני כליאה ציבוריים עם תנאים נוחים.

יתכן שנאשמים בפלילים, חשודים ועבריינים סדרתיים לא תמיד חשים רגועים, נינוחים ושלווים, וזה כנראה מה שקורה כאשר מתעלמים מהמצווה בתורת היהודים. כדי לישון טוב בלילות אפלים חשוב לא להיות אנוכיים ולהתחשב באחרים.

קישור למאמר בשם- לנבואה אין תאריך תפוגה. קישור למאמר בשם- מי רוצה להיות נביא חילוני? קישור למאמר בשם- הנבואה כנראה גם ניתנה לנביאים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן