תמה הדחייה, המריחה והשהייה

תמה הדחייה, המריחה והשהייה

לפעמים קצת לחץ ציבורי, פומבי, עיקבי, טרחני, חפרני ועקשני מביא לתוצאות, וזה די מפליא.

היו הרבה שקראו לועדת חקירה מאז שנים, אבל רק עכשיו שר המשפטים הסכים לבדוק מי לכאורה בגד במדינה וגרם לאיומים קיומיים.

מעניין למה היו כאלה עיכובים כאשר כולם וכולן כבר מזמן מכירות ומכירים את רוב הפרטים המזעזעים, וגם יודעות ויודעים שהייתה ההסתרה מימשרד הביטחון של רווח אישי הכולל מיליונים שהועברו לנאשם בפלילים.

מה אפשר לומר? אם לא מוותרים לפעמים מצליחים, אבל לעיתים זה לוקח כמה שנים. חשוב לא להתייאש כשנכשלים בהתמדה מרשימה במשך תקופה ארוכה, שכן בסוף עשויים לבוא ניסים למתוסכלים היגעים.

ציטוט:

סער: החלטתי להסכים להצעת גנץ להקים ועדת חקירה בנושא הצוללות.

שר המשפטים אמר בריאיון לכאן רשת ב’ כי נתן אור ירוק להצעת שר הביטחון להקמת ועדת חקירה ממלכתית בפרשת הצוללות וכלי השיט • לדברי סער, המועד שבו גנץ יבחר להביא את הנושא הזה לממשלה הוא בידו והיועץ המשפטי לממשלה מנדלבליט מעורב בנושא.

עד כאן ציטוט שמביא תקווה לציונות, שכן הוא עשוי לבער שחיתות.

מה אפשר לומר? דומה שזמנו של הנאשם נגמר, ובגלל שלל העוונות הסוף עלול להיות קצת מר.

חבל ששפע רב של אזהרות ישנות לא עזרו למנוע המון צרות חדשות, אבל עכשיו כבר רואים את הסוף, והתוצאות די מעודדות.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- מי מפחד מועדת חקירה? מדוע? קישור למאמר בשם- חשד לבגידה מצדיק חקירה? קישור למאמר בשם- ביעור שחיתויות וחקירות מעמיקות. קישור למאמר נושן בקפה דמרקר, שלמרבה הצער נסגר, בשם- בקרוב נעבור ממתנות לצוללות. קישור למאמר בשם- מי מונע ועדת חקירה? למה?. קישור למאמר בשם- למה יש חשודים ואין חוקרים? קישור למאמר בשם- דרושה ועדת חקירה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

3 thoughts on “תמה הדחייה, המריחה והשהייה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן