איומים קיומיים וליקויים מטרידים

איומים קיומיים וליקויים מטרידים

אז מה? מסתבר שהאיומים הקיומיים לא הגיעו מהדמוקרטים המסוכנים וגם לא מהציונים המפחידים, אלה שלא משתמשים באמצעים אלימים.

למרבה המבוכה, כוחות הביטחון, שבטח עזבו הכל כדי לצוד את מי שלכאורה זומם להזיק לשליט ציון, גילו שהאשמה רק נמצאת בדרגות שנוות של שיגעון חסר היגיון שלא טופל נכון.

ציטוט:

המשטרה ושב”כ עצרו אמש (שבת) צעיר בן 26 בחשד שהניח את מכתב האיומים כלפי ראש הממשלה בנימין נתניהו על קבר אחיו יוני בהר הרצל. בחקירתו הוא הודה כי הניח את המכתב, ובהמשך היום הוא יובא לבית משפט השלום בראשון לציון להארכת מעצר.

בתוך כך, נודע הבוקר כי ביום שישי נעצר תושב קריית גת בן 47 לאחר שצלצל לתחנת המשטרה בעיר ואיים לרצוח את נתניהו. הוא עוכב לחקירה וגם בחדר החקירות תיאר בפני השוטרים כיצד בכוונתו לעשות זאת. מעצרו של האיש, עם רקע פסיכיאטרי, הוארך והוא נשלח לבדיקה פסיכיאטרית בבית החולים ברזילי באשקלון.

ציטוט:

במהלך דיון בבית המשפט השלום בראשון לציון בעניינו של החשוד שהניח מכתב איום על קברו של יוני נתניהו, אחיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, הורתה השופטת לעצור את הדיון ושלחה את נציג המשטרה להביא את הראייה המרכזית בתיק, מכתב האיום. בבית המשפט הספיק לטעון החשוד בעצמו כי הוא ברח משלוותה ומטופל נפשית.

עד כאן ציטוט.

למרבה הצער, מי שאוהב להאשים אחרים יתקשה עכשיו סתם להכפיש יריבים ולטעון שהם לכאורה טרוריסטים בוגדים ואנרכיסטים מסוכנים אם המאיימים האמיתיים הם בעצם שני פגועי נפש הזויים שכנראה לא קיבלו טיפול נפשי מתאים, וזאת בשל חוסר בתקציבים שניתנו לחרדים בריאים, חמדניים וסחטניים.

משום מה, נראה שיש המון ליקויים במדינה. מי יודע? אולי זה בגלל המורשעת ששולטת בנאשם בשלל כיתבי אשמה?

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר במעריב.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר


דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן