הפושע רוצה לסבך מדינה שלמה?

הפושע רוצה לסבך מדינה שלמה?

על הדמוקרטיה הציונית השתלטה כנופייה עבריינית, והיא זוממת לסבך את כולנו בצורה משפטית.

ציטוט:

מזכיר הממשלה: “לישראל יש זכות להחלת ריבונות בשטחי יהודה ושומרון”
בתגובה לארגון עדאלה, שהתלונן ללשכת רה”מ על ההחלטה להכשיר 9 מאחזים בלתי-חוקיים ביו”ש, יוסי פוקס טען כי “ירדן השתלטה על השטחים באופן לא חוקי עם סיום המנדט, היא לא הייתה ריבון לגיטימי – לכן ישראל מחזיקה בשטחים כדין”. מנכ”ל ג’יי סטריט: “ישראל הופכת את הכיבוש דה פקטו לכיבוש דה יורה”

ציטוט:

החלטה 2334, שאושרה במועצת הביטחון של האומות המאוחדות ב-23 בדצמבר 2016, קבעה שההתנחלויות הישראליות בשטחים שנכבשו בשנת 1967 בגדה המערבית ובמזרח ירושלים, המכונים על ידי מועצת הביטחון בשם “השטחים הפלסטיניים הכבושים”, אינן חוקיות. בהחלטה תמכו 14 מתוך 15 המדינות החברות במועצת הביטחון, תוך הימנעות של ארצות הברית, אשר נמנעה מלממש את זכות הווטו שלה במועצת הביטחון.

עד ציטוט שחושף רמאות וכזבנות.

במציאות, אסור לבנות בשטחים כבושים ומי שיעשה כך כנראה יזומן להזיע בבית מישפט בינלאומי שממוקם בעיר שטוחה ויפה בשם דר-האג אצל ההולנדים.

המשמעות של הצהרת מזכיר הממשלה היא שהסכמי אוסלו מבוטלים בלי שאפילו היו על השאלה החשובה דיונים רשמיים, ושכל לובשי המדים, הקצינים ועובדי הציבור בארץ יהפכו לפושעים בינלאומיים מבוקשים.

כידוע ליודעות וליודעים מדינת ישראל חתמה הסכמים לשלום ושיתוף פעולה עם הרשות הפלסטינית. ההצהרה המתריסה של מזכיר כנופיית הממשלה בעצם מבטלת את ההסדרה שהושגה, וזו בעייה גדולה, דליקה ונפיצה.

רק אתמול הכזבן הסידרתי אמר בציבורי שהוא לכאורה רוצה לחזק את השילטון הפלסטיני מתוך צורך ביטחוני, אבל עכשיו מסתבר שהכוונה הייתה קצת שונה, שלא לומר לגמרי הפוכה.

לפושע הסידרתי יש זכות לבחור לצפצף על החוקים לצורך אישי ולסבך עצמו באופן פלילי, אבל באיזה רשות העבריין הכזבני גורר את החזון הציוני לסיכון לאומי?

מי בכלל נתן לו רשות לבטל הסכם מדיני? הייתה הצבעה במליאה שקבעה שישראל נסוגה מהסכם ההסדרה שביטחונית מאוד הועיל למדינה? הדמוקרטיה החליטה בהצבעה שהיא רוצה לצאת למלחמה, לסכן את אזרחיה ולהסתבך בערכאה?

קישור למאמר בידיעות. קישור לויקיפדיה. קישור למאמר בשם: פקודה שאינה חוקית אינה חוקית. קישור למאמר בשם- תהליכים מסוכנים, גזעניים ונפיצים. קישור למאמר בשם- פושע סידרתי רומס את החזון הלאומי. קישור למאמר בשם- בן תם ובן מבעיר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן