אלימות מעוררת השתאות

אלימות מעוררת השתאות

הצאר של רוסיה כנראה רוצה לעשות היסטוריה. לצורך העניין הוא מטיל אימה, תוקף בעוצמה, כובש לעצמו מדינה שכנה, ומפגין אכזריות, קשיחות, חוצפה ויוהרה.

מי יודע? אולי גרימת פחד והרס מעודדים אותו כשהוא עולה על הדרגש בבוקר כדי להביט בעצמו במראה או שזה ממלא אותו גאווה נפוחה במקום שיהרהר בעוגמה בסימני הזיקנה.

כמובן שאוקראינה לא זממה לכבוש או להציק לשכנתה הגדולה, המפחידה והחזקה, אבל כאמור, לצאר כנראה מאוד התחשק להפוך איש השנה.

כזכור לזוכרות ולזוכרים משיעורי היסטוריה משעממים, הרבה צוררים אחרים כבר ניסו לעשות לעצמם כבוד, יוקרה ותהילה בעזרת רמיסה והשמדה חסרת התחשבות או אנושיות של יצירים אחרים, אבל לא הייתה לזדים הצלחה מלאה, ובספרים הם מסומנים לעולמים כפושעים מזיקים, רעים ורשעים.

אפשר לחשוב שאדם אחד מנהל את העולם, שכרגע בעיקר עסוק בלהיות נדהם. אז מה, מופרע יחיד ובודד עם שאיפות גדלות ונטייה מוכרת לאלימות ותוקפנות יפריע לכולם? סביר שאחרי התדהמה הראשונה תבוא תגובה, ולכן אנו כנראה רק בתחילתה של המערכה. מי יודע? יתכן שבסופה הצבא הרוסי ישוב הביתה, אבל עוד לא בטוח באיזה צורה.

רצח עם בסוריה כבר נזקף לחובתו של התוקפן הרשע שאך לאחרונה פלש עם צבאו לשכנתו החלשה. עכשיו העולם רואה טוב יותר את טיבעו המרושע.

יש הפגנות מחאה אפילו במוסקבה, ובמהירה המערב המופתע יבין שכדאי קצת להרגיע אותו למען השלווה. מילא שהרודן סייע לרצח של מאות אפי אזרחיות ואזרחים סורים, אבל עכשיו הוא עלול חלילה להזיק לאירופים, ופתאום כולם יחשבו שהוא קצת מגזים.

ציטוט:

צבא רוסיה נכנס לקייב, אוקראינה: הרוסים פגעו ב-33 אתרים אזרחיים, שני ילדים נהרגו.

עד כאן ציטוט.

בקיצור, זה אולי יקח קצת זמן, אבל כנראה שיהייה סוף לסיפור. באגדות מה שמתחיל רע בדרך כלל נגמר טוב, אבל במציאות המשתנה והמשונה כרגע זה עוד לא ברור. כרגע הדוב האימתני לא חש שום מכאוב, אבל יתכן שזה ישתנה בקרוב.

זכותו של הרודן הרוסי לאמונותו בחשיבותו, אבל יתכן שהעולם החופשי יאלץ להעמידו על טעותו.

קישור למאמר בכאן.קישור למאמר בשם- שלום ומלחמה זו ספרות יפה? קישור מאמר בשם- מלחמה לשלום החלה היום. קישור למאמר בשם- אמא רוסיה לא נחמדה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

3 thoughts on “אלימות מעוררת השתאות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן