רודן מסוכן ורצחן

רודן מסוכן ורצחן

העולם, שבמשך שנים התעלם בנימוס תרבותי מרצח עם, כנראה חש ממש נדהם.

מי ידע שהצאר הרוסי מזלזל בחיי אדם? מה, לא היה ידע מוקדם? היתה שמירה עירנית ומישהו נרדם?

ציטוט:

בתחילת 2016 נמשכה מעורבות רוסית אינטנסיבית לצד ממשל אסד במלחמת האזרחים.

בפברואר 2016 פורסמה הערכה לפיה במלחמת האזרחים נמנו 470,000 הרוגים ו-1.9 מיליון פצועים.[77]. ב-27 בפברואר 2016 נכנסה לתוקף הפסקת אש בין הממשל הסורי לארגוני המורדים, שלא כללה את המדינה האסלאמית. הפסקת האש צמצמה במידה ניכרת את מספר ההרוגים.

ב-14 במרץ 2016 הודיע נשיא רוסיה ולדימיר פוטין כי תם המבצע הרוסי בסוריה וכי הסגת הכוחות הרוסיים תחל למחרת. בהתאם לכך חלק מהכוחות הרוסיים יצאו מסוריה.

ב-27 במרץ 2016 דווח כי צבא סוריה, בסיוע מסיבי של רוסיה, כבש בחזרה את העיר תדמור.[78]

ציטוט:

הבית הלבן: “נפילת קייב – אפשרות אמיתית”. ראש העיר: “הלילה יהיה קשה”
אחרי כמה פיצוצים בבירה האוקראינית, ראש העיר הזהיר: “מצב מאיים”. אירופיה ובריטניה הטילו סנקציות על פוטין ושר החוץ לברוב, ארה”ב תצטרף. רוסיה הזהירה לפני כן: “חציית קו אדום”. אוקראינה מוכנה להפסקת אש, תמונת לוויין: כוחות רוסיים רבים פרוסים בבלארוס. לפי המודיעין הבריטי, “צבא רוסיה מתקדם בשני צירים לעבר קייב”

עד כאן ציטוט שמראה שהצאר הנחמד ויפה העיניים לא בוחל בשימוש באלימות, תוקפנות או אכזריות.

מסתבר שאם לא עוצרים פושעים בעודם רצחניים ואלימים הם נעשים אפילו יותר חוצפניים וכובשים את השכנים עם טנקים. למעשה, בהיסטוריה של אירופה מהדורות האחרונים יש הרבה סיפורים עצובים בדיוק על כאלה כשלים מעגליים.

כמה זמן יקח לעולם הנאור עד שהוא יזכר שרודנים מסוכנים וחסרי בלמים דמוקרטיים צריכים גבולות נחושים אחרת הם חשים יותר מידי עצמאיים, פרועים ורצחניים?

בסוריה חוסלו מאות אלפי אזרחים, נשים וילדים, וזה נעשה בבירכתו ועזרתו הנדיבה של הצאר בעל הנימוסים. מעניין שרק כאשר האירופים חשים קצת מאויימים לפתע הם נעשים מוסריים, מגובשים ונחושים.

למרבה הצער, הלעיל מסביר שכאשר יבוא הזמן להגן על הישראליות והישראלים מפני זדים מסוכנים, אין שום סיבה לחשוב שאנו יכולים להסתמך על אחרים.

אצלנו לכאורה אין בעייה והכל כשורה. לפי מקורות זרים, כנראה שיש לנו יכולת עצמאית לנטרל את הקמים באמצעים יעילים, גם אם הם גדולים ובאים בו זמנית מכל הכיוונים.

אולי חבל שהאוקראינים לא הושמצו, נרדפו, נרצחו, גורשו, עונו ונשדדו במשך המון שנים. מי יודע? יתכן שזה היה עוזר להם להיות חמושים, עצבניים, מצויידים, מאומנים ועירניים.

קישור ל-מלחמת האזרחים בסוריה בויקיפדיה. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- אלימות מעוררת השתאות. קישור למאמר בשם- אמא רוסיה לא נחמדה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

2 thoughts on “רודן מסוכן ורצחן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן